Barış Akarsu, çok genç yaşta aramızdan ayrılmasına rağmen geriye öyle güçlü bir miras bıraktı ki, her şarkısı hâlâ kulaklarımızda çalıyor. Onun sesi, içindeki o saf duyguyu ve samimiyeti yansıtarak hepimizin kalbine dokundu. Erken kaybı, belki de müziğine olan ilgiyi ve sevgiyi daha da derinleştirdi. Çünkü bir sanatçı hayatta iken dinlediğimizde, onu sonsuza kadar dinleyeceğimizi düşünürüz. Ama Barış, bu dünyadan erken ayrıldı ve o yüzden her şarkısı daha bir değerli, daha bir özel hâle geldi.
Peki, Barış Akarsu’nun kaybı, onun müziğini bizlere daha mı derin hissettirdi? En sevdiğiniz şarkısı hangisiydi?
Barış Akarsu'nun erken ölümünün ardından müziği nasıl bir miras bıraktı? En sevdiğiniz şarkısı hangisiydi?
Sesini, kendini, şarkılarını her şeyini sevmiştim çıktığı dönem. Bazı insanların tanımlanamayan bir enerjisi vardır ve o buna sahipti. Samimiyetini herkese geçirmişti çok kısa bir zamanda. Ondandır ki izi silinmedi silinmez.
Barış Akarsu hepimizin içini titreten bir ruh bıraktı gerçekten. 😔🌟 Hem sesiyle hem de duruşuyla başka bir ışığı vardı. O saf duyguyu, samimiyeti hissettiren şarkılar hepimizin kalbine dokundu. Benim favorim *Islak Islak* galiba. Her dinleyişimde içime hem bir hüzün, hem de bir sıcaklık düşüyor. Müziğiyle ve o enerjisiyle hep yaşayacak bence. 🙏✨ Senin favorin ne Ayhan? 😊
baris akarsu bartinli ya da amasraliydi benim yaşadığım sehiri bir nevi temsil ediyordu cok seviyorum erkenden vefat etmesi bizi üzdü mekani cennet olsun yine butun sarkilarinida cok severim ayırmam.
Islak ıslak şarkısını çok severdim. Kaza yaptığı günün akşamı dizisinin izlerken fotoğrafını koymuşlardı dualarımız seninle diye ertesi günüde öldü zaten 😔