Onu 4 Temmuz 2007 yılında gencecik yaşında trafik kazasında yitirdik.. Efendiliği ve sürmeli gözleriyle gönlümüzde taht kurmuştu. Rahmetle..🙏

Onu 4 Temmuz 2007 yılında gencecik yaşında trafik kazasında yitirdik.. Efendiliği ve sürmeli gözleriyle gönlümüzde taht kurmuştu. Rahmetle..🙏

Hayranı olmasam da sevdiğim bir sanatçıydı Barış Akarsu ve gerçekten çok çok üzüldüm.
Ben en çok bu şarkısıyla hatırlıyorum.
Kendi şarkısı değildi ama gerçekten muhteşem söylemiş Cem Karaca 'nın Islak Islak şarkısını..
Her şeyi bilir, sinsice susar
Sen yaparsın, o gelir bozar
Son günü bekler, nefreti kusar
Kalbi bataklık, yarını yutar
Görmezsin
Duymazsın
Hep vardır
Tepede beyaz bir saray
Sarayda soytarı bir kral
Kara haber onun işi, sıra kimde?
Kanlı resimler ressamı
Sergide insan mezarı
Satılık olan karanlıktır çerçevede
Kimdir o
Cevap
1Cevap
Allah sevdiği kullarını erken yanına alırmış. Barış cidden kalbi çok temiz bir insandı bence. Mekanı cennet olsun.
Yaaaa çok güzel adamdı be 🥺 rabbim gani gani rahmet eylesin. Toprağı bol olsun🙏🏽
"İsterdim yeniden doğmak ya da hepten yok olmak.
İsterdim daha iyi olmak,
Bir melek gibi kanat açıp dağlara uçmak."
Mekanı cennet olsun🙏🙏🙏
Bir sevmek Bin defaaaaaaaaaaa ölmek demişmiş
rüzgar..
Islak ıslak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?