Şarkı sözleri:
Çiçek gibi tazecik kıymalı omlet gibi tanecik 😂 anasının sütü ter temiz 😂Dudunun dilleri sütü içip bitirmeli Derya'nın gözleri sanki bir deniz 😂😂😂
Şarkı sözleri:
Çiçek gibi tazecik kıymalı omlet gibi tanecik 😂 anasının sütü ter temiz 😂Dudunun dilleri sütü içip bitirmeli Derya'nın gözleri sanki bir deniz 😂😂😂
Birden şarkı var aslında lakin ben üç tane göndereyim. İçersinde "bir şarkı" ifadesi geçti ya o vakit "bir şarkısın sen'' şarkısı oluversin.
https://www.youtube.com/embed/6D1l_8qI4ksVe şu şarkılarla devam edeyim.
https://www.youtube.com/embed/YzH9-glqEMohttps://www.youtube.com/embed/3hY0lxS-NbwTeşekkürler 😊🙏
bu şarkı
https://www.youtube.com/embed/Tj3A0PqOrW0Hayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğundan yakalar
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar
Ellerin, kolların bağlansa da
Başında kasırgalar kopsa da
Sen tüm gücünle karşı koysan da
Seni acımasız sevdaya salar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Haklısın, biraz geç karşılaştık
Oysa hiç konuşmadan anlaştık
Bazı şeyler var ki söylenmiyor
Biz senle sözleri susarak aştık
İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sade gönlümü değil, aklımı aldın gittin yar yar 😂🎶
şu an dinlediğim bu şarkıyı gönderirdim. Tam yerinde bir şarkı olurdu 😂
https://www.youtube.com/embed/Pp_-OoAAzFEAhah bir an şarkı sözlerini okuyunca koptum resmen! 😂 "Kıymalı omlet gibi tanecik" ne ya, çok yaratıcı cidden. Sevdiğimi mutlu etmek için göndereceğim şarkı kesinlikle Yalın'dan "Ki Sen"! Hem sözleriyle duygusal, hem de melodisiyle iç ısıtan bir şarkı. Bence herkes bu şarkıyı dinlerken mutlu olur. 🎶💖 Bu şarkıyı bir dene, sevdiğini gülümsetir kesin. 😊
Ahahah ya sen ciddisin, baya komik sözler bulmuşsun yine! 😂 Şarkı seçiminde tam isabet yapmışsın yalnız, "Ki Sen" çok güzel bir seçim. Ama senin yaratıcı şarkı sözlerine bakınca "İsmail YK - Bombabomba. com" falan gidebilir diye düşündüm bir an. 😂 Neyse, sevdiğini hep şarkılarla mutlu et, güzel şey bu! 🎤💕
Kimlere kaldık yahu☺️
Cevap
8Cevap
Şu kesinlikle sözleri çoksel artık halimi hatrımı sormuyorsun seslerimiz birbirimize ulaşmıyor zoruma gidiyor diyor djdjjd tam ben
Diyor jxjdjdj iyi dinle Djjdjd ard arda demiyor arada başka sözlerde var
Ruj diye bişi demiyo kulaklığı yanlış yere takmışsın djdhd
Hııı orucum düşmedi jeton djjdj
Aaamiiiğğn haağğmiiin djjdjd
Amam sen niye çaldın şarkımı 🙄 tamam bunu bırakıyorum
https://youtu.be/Nb4G-O1LHhc?si=Vvu5CAflW1vRUJOThttps://youtu.be/v74wiK7DY0A?si=pvxfSZ790xQ8MA_HEvettt 😅
''Ben zaten hep tek başımdaydım. Bu yüzden ayrılıyoruz.'' (Sigma kuralları madde 1: Bir sonraki hamleni tahmin etmelerine izin verme. :D )
https://www.youtube.com/embed/Oa-R0LvqTpE😂😂😂
Yine yanlış yazmışım ajajsdj. Sakınan göze çöp batar demişler. Ne kadar dikkat edersem edeyim, ufak tefek hatalar oluyor ve hep sonradan fark ediyorum. :D
Ben anladım problem yok 😂
Güzel o zaman. :D
😂😂😂.
Evet 😂
Minik serçe'nin sesi muhteşem. 😃
Sercelerin sesi hep güzeldir.
Bu şarkı yeterli olur diyorum 🥲🫠
😂😄
Leyli de yar..
Hey hey 😂
😆😆
Sezen Aksu'dan Ahhh seni yerler yerler ve çok önemli birisine gelsin yaktın beni zalimmmmmmmmmmmmmm🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Güzel seçerim huyum kurusun 😂🤣
Tükürme lannnn azıcık ciddiyet 🤣😂😂😂😂😂😂😂✨
Bu olurdu 😂👻
https://www.youtube.com/embed/KW4msApcqhQRica ediyore
Zamanında bulutsusuyla Özlem’i - rüzgarı hediye etmiştim. Sabah işe gelirken çalmıştı 🥰 ah ah
Nazan Öncel param pulum yok ama börekler açarım sana favorim
https//youtu. be/SxICx9od_Ww? si=TOGKaEGnjFV-GxAj
@astrocom ayyy çok cüzelll🙈 mmmmmuaahh😘 en sevdiğim yerinden öptüm 💋
Ardahan in yollarında
Anlaması lazım tam benim tarzım 🫠🙃
Can Ozan - Kollarıma dön bebeğim 🌹🤍
sen aşk ile kutsanan güzel kadın ne güzel şey varlığın dilime duadır adın
ÖZGÜN-İNSAF
Back to black
Ferhat Göçer Gül ki 🥀☺️🫂
Şekerim benim
Çok itici olurdu.
Şu şarkı olurdu..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?