Nostalji yapalım , en çok dinlediğiniz şarkılar nelerdi?

Çocukken Mustafa Sandal , Tarkan , Serdar Ortaç şarkılarına bayılırdım. Klibiyle enerjisiyle en çok hoşuma giden Mustafa Sandal -Tek geçerim di. Şimdi böyle parçalar klipler pek yok. Bir de Nilüfer Örer -Mevsim Bahar , Deniz Arcak -Eyvallah , Şebnem Ferah - Vazgeçtim Dünyadan büyüyünce sözleri daha anlamlı hale geldi

Nostalji yapalım , en çok dinlediğiniz şarkılar nelerdi?
Cevapla