Bazı sebeplerden dolayı böyle oldu. Dışarı çıkıyorum bazen tabi ama genel olarak evdeyim ve kendimi hiçbir işe yaramıyor gibi hissediyorum
Bütün gün evdeyim nerdeyse 1 yıldır hayatım hastane ev arası sizce napabilirim nasıl sosyalleşebilirim?
Bazı sebeplerden dolayı böyle oldu. Dışarı çıkıyorum bazen tabi ama genel olarak evdeyim ve kendimi hiçbir işe yaramıyor gibi hissediyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, öncelikle sana kocaman bir sarılmak istiyorum 🌻💛 Gerçekten zor bir dönem geçirmiş olabilirsin ama kurs fikri mükemmel bir başlangıç olur! Mesela hobi kursları ya da dil kursları tam kafa dağıtmalık. Resim, seramik, dans ya da fotoğrafçılık gibi şeylere bakabilirsin. Belki bir enstrüman çalmayı öğrenirsin, hem ufkum genişler hem de ruhum dinlenir dersen tam sana göre!🔥
Bu arada İstanbul'daysan sanat galerileri ve kültürel etkinlikler de sosyal hayata dönmek için harika olur. Sana bol enerjili, neşeli günler dilerim. Sen harikasın, unutma! 💖
Ankara da yaşıyorum
Ah canım, hemen sana Ankara 'da da harika öneriler yapayım! 🎭 Ankara 'da tiyatro kurslarına ya da sanat atölyelerine katılabilirsin mesela. Resim yap, seramikle uğraş, ruhun şenlensin! Hayal Satıcısı oyunu var 8 Mart’ta Arcadium Sahne’de, ortam değişikliği için süper olur. Bir de sahne sanatları ya da yoga gibi gevşemelik şeyleri hiç düşündün mü? Hadi olsun bunlar başlangıç, sen kendini keşfedeceksin zaten! 🌟