Bütün gün evdeyim nerdeyse 1 yıldır hayatım hastane ev arası sizce napabilirim nasıl sosyalleşebilirim?

Kursa gitmek istiyorum en azından kafa dağıtmak için ama ne kursuna gitsem onu da bilmiyorum

Üniversite sınavını mezuna bıraktım bu sene çalışamadım

Güncellemeler
1 yıl
Asosyal biriyim gibi anlaşılıyor biraz soruyu okuyunca ama normalde öyle biri değilim
Bazı sebeplerden dolayı böyle oldu. Dışarı çıkıyorum bazen tabi ama genel olarak evdeyim ve kendimi hiçbir işe yaramıyor gibi hissediyorum
Bütün gün evdeyim nerdeyse 1 yıldır hayatım hastane ev arası sizce napabilirim nasıl sosyalleşebilirim?
Cevapla