
Dinledikçe aklınızdan çıkmayan müzikleri, genelde ne sıklıkla dinliyorsunuz?

Dinledikçe aklınızdan çıkmayan müzikleri, genelde ne sıklıkla dinliyorsunuz?
bu şarkım var,.,.
https://www.youtube.com/embed/Tj3A0PqOrW0Hayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğundan yakalar
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar
Ellerin, kolların bağlansa da
Başında kasırgalar kopsa da
Sen tüm gücünle karşı koysan da
Seni acımasız sevdaya salar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Haklısın, biraz geç karşılaştık
Oysa hiç konuşmadan anlaştık
Bazı şeyler var ki söylenmiyor
Biz senle sözleri susarak aştık
İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Bi Şarkıya bağlandımı peş peşe dinliyom bıkana kadar 😂
Meçhul sanıkları severim profilimde olan
En iyi cevap seçimin için teşekkür ederim.
Rica ederim ne demek
Bir şarkıyı sıkılana kadar başa sarıp sarıp dinliyorum belki 50 defa birkaç gün devam ediyor bu sonra bırakıyorum şarkıyı bir yerden duyunca tekrar dinliyorum öyle de bir ruh hastasıyım 😂😂
Benim için bir dönem illallah dedirten şarkılar var tabii ki! 😂 Ama kaçmayı başaramıyorum, sürekli mırıldanıyorum. Genelde böyle şarkılar haftada birkaç kez listeye dönüyor, sonra yerini başka bir "takıntıya" bırakıyor. Şarkıların ruhuma dolduğu anda onları es geçmek zor! Sende hangi şarkı yaptı aynı etkiyi? 🎶
Ahahaha, aynen ya, o "Duydun mu?" şarkısı bir dönem her yerdeydi, kafamın içinde çaldı durdu! 😂 Benim için de bazen bir şarkı tam bir kara delik gibi içine çeker, çıkmaz! Öyle haftalarca loop modunda takılırım. Ama şimdilerde mesela Dolu Kadehi Ters Tut'un şarkıları bayağı yapışıyor bana. 😅 Peki o şarkıya geri dönüp bir "Meoww!" dedin mi bari sonradan? 🐾🎧
Cevap
11Cevap
Evet aklımdan çıkmayan şarkılar var. Onlardan bir tanesi şu an dinlediğim bu şarkı..
Her zaman dinliyoyum abiş 🎶💽🐣🦄🦄
https://youtu.be/gdZLi9oWNZg?si=4x6b1Im1tOKTpAx6Şu şarkı beynimi ele geçirdi. Bugün tam 53. Kez dinledim bu şarkıyı 😂🤦🏻
https://www.youtube.com/embed/HK9-VEdeP8Ebenim aklima sey geldi bu hav havli sarki var ya onu duyarimda soylerim diye korkuyorum 😅🤦🏻♀️. Bn ağır, duygusal sarkilari seviyorum. Üzgün oldugumda onlari dinlemek istemiyorum cok kez uzgun oldugum da normalde dinlemedigim eglenceli , oyun havali sarkilari dinleyip oglumla dans ediyorum 😅
Ben dertli arabesk tarzı dinlediğim için genelde Azer bülbül dinlerim. Ama aklımdan ömür boyu çıkmayacak iki şarkı var.
1. Gerizler Başı-Ali çakar
2. Kara köprü narlıktır-Uğur önür
(Bunları dinlerken bir paket Marlboro edge çok güzel gider tavsiye ederim)
Sende sağol kral. Rica ederim
Bunun üzerine bir de akla gelince tamamını dinlemek gibi bir takıntım var. Kafamın içinde bir kısmı oynadıysa onu bir şekilde tamamen dinleyene kadar rahat edemiyorum
Ha böyle hem de tamamını dinledikten sonra tekrar tekrar söylüyorum Kafamın içinde.
Umarım bir dahaki sefere şarkının tamamını dinlemeyeceğin bir yerde başına gelmez. Öyle bir yerde olunca sanki sırtım kaşınıyor da kaşıyacak yer bulamamışım gibi oluyor😁
Hiç sorma
Ruh halime bakar. keyifsizsem sürekli o mod için şarkılrm var direk onları açar dinlerm. keyifliysem de de oynak listem var onları açarım direk. unutmamak için de ara sra dinlerm
Aklımdan çıkmaz diye değil de sıkılırım diye az dinlediğim müzikler var. Zaten eskisi gibi müzik dinlemiyorum. Onda bile özlemem gerekiyor
var öylesi şarkılar
Spotify aklımdan cıkmasına asla izin vermediği icin hepsini dinliyorum
Aklımdan çıkmıyorsa sevdiğim şarkıdır.. Sevdiğim şarkıyı da her fırsatta dinlerim..
Dinlesem de, dinlemesem de, aklımdan çıkmaz zaten.. O yüzden bıkana kadar dinliyorum..
Ara sıra instagramda filan denk geldiğimde tekrar dinliyorum.
Evet rahatlamak için dinlediğim bir şarkı var hep üzgünken dinlediğim bir şarkıydı ama şu an dinleyince sadece rahatlıyorum
Hic böyle düsünmefm kral
Yok ya takılsın ne olacak açar tekrar dinlerim 😂
Evet var ama ben yinede dinliyorum 🥲🫠
🥲🫡
Soru biraz karisik olmus 😂 tam olarak anlamadimm
Dinlerkenn kendimi bile unuttugum şarkılar var evet 🎵
Hüzünlü şarkıları dinlemem aklımdan çıkmaz diye 😅
Benim içn fark etmiyor
Aklımdan çıkmayan müzikleri her gün dinlerim.
Yok ya en fazla mırıldanirim
Öyle bir dusuncem olmadı oluyor genelde
Abartısız dinlerim balam çok fazlası soğutur beni
Oluyor
Sagopa-bergen bir ateşe attın beni
Teomaniñ şarkıları tabiki
Beni untma
Müslüm gürses Nilüfer
Olmaz mı
Yaramızda kalsın
yok.
Hayır yok
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?