26 yaş enstrüman calmayı ögrenmek icin gec bir yasmı?

keman calmayı ögreniyordum bir ara seneler önce ama hep icimde heves olarak kaldı hangi enstrüman ögrensem karar veremiyorum sizce cokmu gec kaldım?

26 yaş enstrüman calmayı ögrenmek icin gec bir yasmı?
Cevapla