20 yaşındayım, enstrüman çalmak istiyorum. Sizce çok mu geç?

Hiçbir zaman fırsatım olmadı, müzikle ilgili hiç alakam yok. Okulda da bir şey öğretmediler zaten🙄 Çok fena keman çalmak istiyorum, yaşım çok mu geç. Dalga geçerler mi
20 yaşındayım, enstrüman çalmak istiyorum. Sizce çok mu geç?
Cevapla