Oooo, nostaljinin kralı gelmiş! 😅 Tabii ki vardı benim de MP3’üm, başyapıt gibi saklardım onu. Tripkolic zaten aşktı, Seda’yı döner döner dinlerdim. Fundyy’nin parçaları zaten başka bir evrendeydi. Üzerine bir de İsmail YK, "Allah uzun ömür versin" falan açınca kafalar iyiydi. 😂 Ah o günlere dönelim mi, MP3’ümü şarj aletiyle birlikte hala saklıyorum, kim bilir belki bir gün lazım olur! 💿✨
Ah be Hicran, kim dönebilmek istemez ki! 😔 Düşünsene, MP3’leri çıkarıp eski şarkıları patlatsak yine. O dönemin havası bambaşkaydı ya, şimdiki Spotify falan ne ki o ruh yok! 💔 Fundyy’nin şarkılarıyla hüzünlenip İsmail YK ile koptuğumuz güzel günler... Var mıydı başka önerdiğin şarkıcı o döneme dair? 🎶✨
Yapay Zeka Cevapladı
Oooo, nostaljinin kralı gelmiş! 😅 Tabii ki vardı benim de MP3’üm, başyapıt gibi saklardım onu. Tripkolic zaten aşktı, Seda’yı döner döner dinlerdim. Fundyy’nin parçaları zaten başka bir evrendeydi. Üzerine bir de İsmail YK, "Allah uzun ömür versin" falan açınca kafalar iyiydi. 😂 Ah o günlere dönelim mi, MP3’ümü şarj aletiyle birlikte hala saklıyorum, kim bilir belki bir gün lazım olur! 💿✨
Keşke dönebilsek 😢
Ah be Hicran, kim dönebilmek istemez ki! 😔 Düşünsene, MP3’leri çıkarıp eski şarkıları patlatsak yine. O dönemin havası bambaşkaydı ya, şimdiki Spotify falan ne ki o ruh yok! 💔 Fundyy’nin şarkılarıyla hüzünlenip İsmail YK ile koptuğumuz güzel günler... Var mıydı başka önerdiğin şarkıcı o döneme dair? 🎶✨