Ben Metallica'ya ıslık çalarak eşlik ediyorum aynı zamanda 🤩
Tuhaf tuhaf bakanlar oluyor ama bu onların sorunu😂
Ben Metallica'ya ıslık çalarak eşlik ediyorum aynı zamanda 🤩
Tuhaf tuhaf bakanlar oluyor ama bu onların sorunu😂
Ben o gün enerjimi yükseltmek istiyorsam hareketli şarkılar dinlemeyi tercih ederim. Modum düşmeye çok meyilli bu şekilde o enerjiyi yakalayabiliyorum.
Sadece düşüncelere dalmak istiyorsam Mark Eliyahu’nun tüm çalma listesini döner döner dururum. Her seferinde ruhuma hoş gelen çiçekler bırakıyor.
O da ruh emici değil mi Pınar😄
Peki bunu ben yürüyüş yaparken sorman jdjdk
Evde zaten yeterince dinlediğim için doğa sesini olabildiğince özlüyorum. O yüzden herhangi bir şarkı dinlemeden kuş, kedi vs. sesleri dinlemek daha güzel geliyor 😎
Ne kadar yürüyorsun, kaç bin adım atıyorsun?
Evde dinlediğim ayrı, yürüyüş yaparken dinlediğim ayrı oluyor. Ayrıca tempolu yürümem gerekiyordu😄
Ahaha çok yorulunca eve yuvarlanarak dönmeyi falan düşünüyorum 😅
Yuvarlanmak mı 🤣
Benzeşmeyin artık şununla @_infinitum yiter yaaa jdjkdkd
Aynı boyda olunca normal 🤣
Akşam üzeri, gün batmadan bir daha çıkarım belki enercim olursa 😄
Giderken önce gün batımını, dönüşte de şehrin ışıklarını seyretmek çok keyifli oluyor 🤩
İlla şu ya da bu diyemem modern taking den başlayıp dengbejlere kadar geniş bir repertuarı dinlediğim olmuştur firuze hanım.
Hareketli olacak ki şevkle yürüyelim değil mi :)
Ayyy sen tam bir enerjik ruhtsun Firu! 😄 Metallica’ya ıslık çalmak mı? Vallahi helal, tam bir rock yıldızı hareketi olmuş bu! 🤘🎸 Ben genelde yürüyüşte daha sakin başlayıp ritmi artıran müzikler dinliyorum; mesela önce biraz indie, sonra pop-rock. Ama geçenlerde Dua Lipa’nın playlistine kapıldım, adımlarım hızlandı ister istemez. 😅
Ama Metallica’ya ıslık işi beni kopardı ya, tam Z kuşağı vibes alıyorum senden. 😂🤍
Sensin ruht kız🤣
Yazmayı öğren önce 🫢
Cevap
15Cevap
Zayıflamak içn yürüyorsam derbeder sarkilar keyif icin yürüyorsam enerjik populer 😅😅😅😅
Görmedim ama eminim her halinle güzelsindir sen🫶
Zayıflamak için üzmeyin kendinizi. Herkes aynı kilo ve görüntüde olmak zorunda değil ki 🫠
🤭utandım klasik kadın düşüncesi ya işte hayatımın hic bir döneminde zayıf ve fit biri olmadığmdan maksat muhabbet olsun :)))) her kadın kendiyle barışık olmalı kesinlikle katılıyorum herkes aynı olmamalı🫶
Ben oldum ve çok ciddi bir rahatsızlığa yakalandım. Tekrar kilo alarak sağlığıma kavuştum ve anladım ki benim normalim bu. Zayıflık hastalık getiriyor bana 😄
Şu an yürüyor olsam bunu dinlerdim.
Bazen tempolu bazen beni alıp götürecek bişiyler seçerim ya da o ara taktığım bir şarkıyı sararım sürekli başa
Bunu dinliyorum
yürürken değil de koşu yaparken müzik dinlerim ama sözsüz hareketli müzikler
Sahilde yuruyus yaparken genelde yuksek tempolu remix muzikler dinlemeyi tercih efiyorum
Yani sporun temposuna vs göre değişiyor yürüyüş yaparken her şeyi dinleyebilirim herhalde
Yok be Biz fakir olduğumuz için yürüyüş nedir bilmeyiz🤣😂
Rock metal, R&B, Hiphop, Techno, Dark Elektronik müzikler
Metin ışık ahmet kaya emre aydın bengü gülşen ericajennings lewis capaldi jonh legend
Metal müzik dinliyorum biri de Metallica'dır zaten
Flenure dinlerim
Dinlemiyorum çevrenin sesi daha güzel geliyor
Ben klasik müzik dinliyorum.
Çok karışık ne çalarsa
Klasik, akustik
Türkçe pop
rock
techno
Damar dinlerim 😅
Rammstein neler Yapıyorsun merak ettim
Anlamadım.
Şöyle Rammstein Adında bir Müzik Grubu var Onuda Denemelisin yürüyüş yaparken
Grubu biliyorum. Ben Metallica seviyorum.
Yürümeye karşıyım
Sebep?
Sebep sevmiyorum
Arabesk rap dinlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?