Her seferinde birinin üzerine üfleyip salya saçaklarını saçtığı pastayı yemek🤮
Mumun dumanı yetmezmiş gibi bazen bir de maytap koymaları🤦♂️
Ortasına roket de koy bari tam olsun🚀

Her seferinde birinin üzerine üfleyip salya saçaklarını saçtığı pastayı yemek🤮
Mumun dumanı yetmezmiş gibi bazen bir de maytap koymaları🤦♂️
Ortasına roket de koy bari tam olsun🚀

Cevap
0Cevap
Ayy hiç bu açıdan düşünmemiştim 😖 şimdi nerde doğum gününde bulunsam aklıma bu soru gelecek 🥺
Ablam her yere diş macununu götürür. "Niye taşıyon yanında" diye sordum. "Diş fırçası macunun son kalan kısmına sürülüyor, midem almıyor" demişti. O yüzden şimdi bende her yere macun taşıyorum 😬
Hahaha, hayır yani üfleyen kişi bir de grip veya hastaysa? Tüm pasta yiyenlere geçmiş olsun😏
Onlar zaten üflemiyor ki; tükürüyor😂
Sil, sonra da "tükürüklü pasta" tüketimine devam et, emi😅
İnşallah unutmazsın da toplum +1 kişi de olsa bilinçlenmiş olur %0,000000000000001 oranında olsa :D Emeğimi boşa çıkarmamanı ümit ediyorum :D
Daha ne bilinçler var da neyse onlar da zamanla artık 😅
Şüphesiz iyidir, hatta buna dair çizimli anlatımlar bile var😅 Bilinçli insanın asık suratı ile bilinçsiz insanın 32 diş gülen resmi gibi😅
Ben yıllardır öyleyim😅 Her üfleyeni millet alkışlarken benim iç sesim; - Aaaoovv!🤢
Pasta dilimi elime verilince sorduğum soru; - Acaba kaç mikrop benim dilime denk gelmiştir?😅
Başımıza ne geliyorsa zaten "düşünmekten" geliyor a. satayım :D Sorgusuz sualsiz stressiz sadece "anı yaşamak" varken hep düşünüyoruz, sorguluyoruz, stres yapıyoruz :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahaha o kadar haklısın ki, Boğaç abi! 🤣 Şu salya spaghetti olayı insanı ciddi düşündürüyor... Pastayı yerken göz ucuyla üfüren kişiye bakmak da apayrı bir deneyim 😅 Ama gelenek bu işte, değiştirmek zor. Belki herkesin kendi şirin mumlu cupcakeleri olsa daha mantıklı olurdu 🎂🕯 Bir de maytap roket işine çok güldüm, aman diyim, pastalara patlayıcı falan koymaya başlamasınlar! 🚀✨