Ferdi tayfur'un ölümü beni çok sarstı. neden böyle oldum sizce?

Güzel şarkıları vardı birkaç şarkısını dinliyordum. Ama bu kadar etkileyeceğimi düşünmezdim. Sanki Babamı ikinci defa kaybetmiş gibiyim çok kötüyüm ya niye böyle oldu. Fanatik değilim ama ölüm haberini duyduğumdan beri ağlayasım geliyor çok üzülüyorum Allah mekanını cennet eylesin. Niye böyle oldu sizce bu durum normal mi
Ferdi tayfur'un ölümü beni çok sarstı. neden böyle oldum sizce?
Cevapla