Arkadaşlar ayrıntıyı okur musunuz? Bursa bumeğe kayıt yaptırdım ama mesaj gelmedi sizce kaydım olmuş mudur?

Sistem de ne zaman başlayacağı görünüyor. Yarın saat 9:00 12 arası ama mesaj gelmedi. Kaydım olmamış olsa onu da göremem değil mi? Bugün pazar kursun yerini bilmiyorum daha gidip öğreneceğim nasil öğrenebilirim? Sizce Kaydım olmuş mudur? Kurs benim evime baya uzakta..
Arkadaşlar ayrıntıyı okur musunuz? Bursa bumeğe kayıt yaptırdım ama mesaj gelmedi sizce kaydım olmuş mudur?
Cevapla