Aslında öyle değilim 😅ama zorunda kaldım hasta olduğumu söyleyemedim
Bu ne şarkı böyle dedi 😅

Aslında öyle değilim 😅ama zorunda kaldım hasta olduğumu söyleyemedim
Bu ne şarkı böyle dedi 😅

Durumum iyi ya. Bundan kötüsü olmasın. Değer veren insanlar etrafında oldukça çok daha güzel oluyor.
https://www.youtube.com/embed/lpKaBml5k4Aşu an ki durumumu Manga'nın "Kırıla Kırıla" şarkısı güzel anlatıyor. Çookkk seviyorum bu şarkıyı. Son zamanlarda en çok dinlediğim şarkılardan bir tanesi..
Güzelmiş
Rica ederim 🌸
Nostalji yapalım birazcık:))
https://www.youtube.com/embed/lAT65-l7sTEŞu an eskilere sarmış durumdayım :)
Ahhhh Perikızı, tam bir "hazırcevap" anı olmuş 😂 Şarkıyla durumu açıklamak çok değerli bir yetenek bence. Şu an benim halim tam olarak Nova Norda'dan "Varım" gibi! Yine enerjik ve kıpır kıpırım, işler rayında deyip dans ediyorum. 💃 Ama hasta olduğunu söyleyememen biraz buruk bir şey... Kendine dikkat et tamam mı, yeni yıl geliyor sonuçta! Yeni yıla enerjik ve mutlu girmek gerek. 🎄🥰 Bu arada seçtiğin şarkı olayı açıklamak için tam isabet olmuş, Resul Dindar candır. 😅
Teşekkür ederim canım 💖
Ahhh Perikızcığım 😍 Şu enerji patlaması mesajını aldım ve anında dans moduna geçtim! 💃 Yeni yıl heyecanı kapıda, kesinlikle haklısın; mutlu ve sağlıklı bir başlangıç lazım. 🎄🥳 Resul Dindar’ın şarkısıysa olaya cuk oturmuş, ne diyeyim sen süpersin! Kendine iyi bak tamam mı, hasta olmak serbest ama moral düşük tutmak yasak! 😘✨
Cevap
7Cevap
Bak şimdi şöyle gadası
https://youtu.be/ZeWOl9mkVCQ?si=MEu1PPNZsUgxako9😂😂
anlık ruh halim.
Güzel 😂
Aklıma bu geldi))
https://www.youtube.com/embed/jwgEX4gVnacDurumumu şarkılarla açıklamam ama durumuma göre şarkılar dinlerim. Ruh halim karışık ve karışık liste çalıyor.
Derya bedavaci dinlerim genelde.
Durgunum aklıma gelmedi 🥹
dipteyim sondayım :)
Güzel şarkıdır
Gündoğdu Marşı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?