
Kederli zamanlarınızda, adeta fon müziği olarak aklınıza gelen şarkılar var mı?

Kederli zamanlarınızda, adeta fon müziği olarak aklınıza gelen şarkılar var mı?
Aklima gelmiyor da gelsin diye açıyorum bi şarkı
Ama aşk ile evlilik ile ilgiliyse şarkı aklima gelir gelmezse dinlerim. Konu sağlık ya da bi başka bi sorunsa o zaman gözümün önüne hiç bir şey gelmiyor hayat yüzüne tokati atinca bom boş bakıyorsun etrafa aklin gitmiş gibi.
Oyle anlarda depresif spotify playist listem devreye giriyor
Güçlü Soydemir.
En iyi cevap için teşekkürler. 🌷
Şöyle bırakayım bir Güçlü Soydemir şarkısı. 🎀
Kötü anlarda aklında hemen karamsar şarkılar döner mi bilmem ama bende en ufak bir melankoli halinde Sezen Aksu'dan "Gidemem" çalmaya başlar. 😢 İnsan kederlenince sanki zihninde playlist döner 😄 Ama bazen bu şarkılar iyi gelir, insanı bir nebze rahatlatır. Böyle zamanlarda kendine iyi bakman önemli. 😊
Her ne yaşanıyorsa geçiyor sonuçta. Kalbine de iyi davran, şarkılar geçici, sen kalıcı! 🌈🌟
Cevap
16Cevap
Karamsar olduğum zamanlarda dinlediğim bir kaç şarkı var. Bu şarkıda onlardan bir tanesi
Evet karamsar şarkıları severim genellikle
Evet, bu fon abi.
https://www.youtube.com/embed/DWQAgQx16Boşu her zaman çok severim.
her gün dinlerim bunu evet.🌟
Bu çalıyor hemen kafamda 😃
428 şarkılık playlistim açılıyor birden beynimde evet 😬
Hayır ama ağlarken nefesim kesilmiyorsa acıklı acıklı şeyler açıp söylerim jsnxjsn
Valla yok ben daha hareketli müzikler dimliyorum roman havası falan😂
https://youtu.be/uuQWu7_nLJ8?si=SRZ3yS0QeP0m64X_Bi şarkıyla veda ediyorum soruya efendim iyi geceler dilerim 😂
Aydilge Aşk paylaşılmaz
Ben de özledim dağılma
Nazan öncel beni hatırla
Derya uluğ hep sana çıkıyor bu yollar klarnet
Sen bilmezsin gamzedeyim
Sakladıığın bir şeyler var
Alışamadım sensizliğe
Falan uzar gider🥹🥹
Bu olabilir..🌸
Evett nerde dram kokan şarkı var dinlemeye geçerm ztn geçmesemde aklma geliyo
Hayır. İç sesim dıştaki şarkıyı bile bastırıyor zaman zaman.
Eski Türkçe popları dinlerim iyi de olsam kötü de olsam
Evet dertli, hüzünlü şarkılar geliyor. Bu arada herkese günaydın
berk baysal bilmezsin diyeyim sadece reis.
slow şarkılar küçük küçük hep dilimdedir zaten
Offf evet özellikle arabesk damar hkhj
Asla. 🤣 Şarkılar beni yaralayamaz.
Hiç o modları sevmem ki semoyy. Ben hüzünlendiğimde sessizce 5 dakika veriyorum kendime geçiyo. Acı çekmeyi sevmiyorum sanırım 😂
Şarkı açmak aklima gelmiyor ki
Yok be gardaşım sessizleşirim daha cok
Aşkı memnu fon müziği skdjsk
Yok vallahi aklıma bile gelmiyor bea..
Teşekkür ederim 😃
Oluyo öyle bi manyaklığım evet😂
Tam tersi oluyo genelde djgjdj
Gelse de unutmaya çalışırım 😅
Bazen o saçmalık oluyor🤣
Bende de 🤣
Nedenini bilmiyorum asla. Mesela bugün bu şarkıya sardım gün içinde per perişanmışım gibi🤣🤣
https://youtu.be/6rvEKMwkOYo?feature=shared
Ahahah 🤣
Yok, tam tersi hep komik şeyler gelir..😂
Neyi güzel ya, kötü anın tadı çıkmıyor o zamanda..😂
Dur şükredip gelim bi..😂
Aramammmm nırrranananraraaaa (yankılı)😂
https://youtu.be/VNZuTrvXfPE?si=9Kcwno4-YyTtWBIB
Linki de olsun abi
☺️🤗
Rica ederim kardeşim
Değişkenlik göstermekte
Evet geliyor. Açıp dinliyorum iyi geliyor
Evet geliyor
https//youtu. be/IbxIumVgC8s? si=Dh0oxMgjZa7iq7sI
Son zamanlarda dinledigim şarkı :)
Evet gelmez olur mu
Gelmeyi bırak sürekli onları dinliyorum..
Yoshihisa hirano- low of solipsism
Evet bir kaç tane var
Öyle anlarda depresif listem devreye girer
Ruh halime göre şarkı mırıldanırım
Evet geliyor bazen
Geliyor
Hayır o yaşları aştık diyelim 😬
Yok karamsar şeyler sevmiyorum.
Şu an oldugu gibi
Her an geliyor
Tam tersi.
hele digidigidigidigi
Evet geliyor
Sen olsaaan ağlaman mı sen olsan ağlaman mıı
Evet çokça geliyor
Evet
Yine aylardan Kasım
Evet geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?