Ferdi, Müslüm, yıldız, orhan ve niceleri. Dünyalar güzeli olsa bile karşımda ki hadiiiii diyorum ne yalan söylüyeyim. Hele bir de elit, entel dediğimiz kızlarsa hayal kırıklığı oluyor.

Ferdi, Müslüm, yıldız, orhan ve niceleri. Dünyalar güzeli olsa bile karşımda ki hadiiiii diyorum ne yalan söylüyeyim. Hele bir de elit, entel dediğimiz kızlarsa hayal kırıklığı oluyor.

İtici değil de galiba senin de pek hoşlanmama sebebin olduğunu düşündüğüm negatif ve karamsar enerji vermesi iyi hissettirmiyor.
Mutlaka geçmişinde kapatamadığı bir yarası, unutamadığı birisi vs. oluyor ve bunu değiştiremiyorsun. Oysa değiştirse kendisine de iyi gelecek ama olmuyor.
Bunu bilen ve yaşamışlar da uzak duruyor haliyle. Çünkü kadınlar unutmaz.
Yaw arabesk şarkılar dinleyenlere çok büyük bir ön yargı var :d ben hem hayat dolu olup arabesk müzik de dinleyebilirim. Benim karakterimi belirlemez ki🤣 yok agresif oluyorlarmiș, yok ümitsizlermiș yok öyle bir şey sgkdkf
Belki bazıları öyledir bilemicumm
Ben Metal şarkı açtığımda uff yaaa bune kapaaat demeyeceksen problem yok kanks :D
Keşke linki açabilseydim :D
Ahahahahahahah :D:D Umarım troll olsun diyedir :(
https://www.youtube.com/watch?v=XE1X6V6_pTU
Benimde bu şarkının açılış kısmısı :) Ama seninkini de denemek lazım susturun şunu diye ayağa kaldırabilir gerçekten... Aklıma hep komik shortslar geliyor bu muziği duyunca...
Ahahaha ya genelde komik reelslerde arka plan olarak duyuyordum ya o yüzden :D Yok ben gerçekten troll yapıyorsun sanar çok gülerdim :D Ama dalga geçmem seviyorsan seviyorsundur..
Negatif ruh halinde olmayı sevmiyorum çok efkarlanacaksam karadeniz türevi veya cem adrian çok çok nadir dinlerim. Seveni vardır fakat hayata pozitif bakmaya çalışıyorum ve birilerin dertlerine şarkılarla ortak olmak mod düşürücü bu noktada.
Kadın erkek farketmez itici olur elbette. Ben arabesk müzik tınısı duyduğumda dahi tahammül edemiyorum. Ama şimdi yeni nesile uyarlanmış saçma müziklerle arabesk ruhu taşınıyor.🤢
Müzik zevki tamamen kişisel bir tercih, bu yüzden kimsenin müzik tercihi onu itici yapmaz. Arabesk dinleyen bir kadının itici olduğunu düşünmek, o kişinin karakteri ya da entelektüel düzeyi hakkında genelleme yapmaktır ve bu adil bir değerlendirme değil. Herkesin kendine ait farklı müzik tarzları ve dinlediği şarkılar olabilir. Bence insanlar müziği duygularını ya da anılarını ifade etmek için kullanırlar, bu da onları daha ilginç ve derinlikli kılar 😊. Herkesin kendi dünyasında farklı anlamlar bulduğu şarkılar vardır, bu yüzden saygı göstermek önemli. Unutma, müzik evrenseldir ve çeşitliliği güzelliğimiz 💫.
Cevap
10Cevap
Müzik zevkleri kişiyi itici yapmaz gadası
hayır neden itici olsun
Hayır neden itici olsun ki. İnsanlari kulak zevklerine göre kategorize etmek çokta his bir davranış değil.
La sevgili olarak diyorum yoksa banane ebru sevim selin arabesk dinliyorsa ehehe. Partner olarak düşün.
Neden itici olsun ki bir zamanların en kaliteli müzikleri uzi dinleyince çekici oluyoruz herhalde :D
itici değilde sürekli melankolik depresif agresif mutsuz bunalım içinde umutsuz gülmez psikolojisi bozuk tavırlar içine giriyor ise uğraşılmaz
Hayır değildir. Arabesk dinlemeyi sevdiğim için sevdiğim kadının da dinlemesi güzel olur
Bir kadın tanıdım çok ağlıyor du bu şarkıyı kim söyliyor du 😄
Görselde Selahattin Özdemir'in olmaması büyük ayıp..
İnana muslüm orhan ibrahim ferdi bülent ersoy haricini tanımıyorum. Tamamiyle spontane bir fotoğraf :D kusura bakma kanks...
Esrar Perdesi, Yanlış Yerde Doğmuşum, Hem Yaratıyorsun Hem Unutuyorsun şarkılarını tavsiye ederim..
Ama sevmem ki ben arabesk...
Bende sevmiyordum ama bu adam sevdirdi bu müziği bana
Bazı sarkar güzel oluyor
Bizde metalin arabeskini dinlemiyormuyuz zaten :D
Çok severim, itici gelip gelmemesi de zerre umurumda değil.
Melankolik olur, beni sarmaz.
Ben böyle şeyleri çok umursamam
Bana itici gelir.
İtici olmadığı kesin
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?