Ben yürüüü anca gidersin diyorum
O da yetmiyor Ankaralı Namık gibi hadi yürü yürü yürü diyorum 😂😂
Ben yürüüü anca gidersin diyorum
O da yetmiyor Ankaralı Namık gibi hadi yürü yürü yürü diyorum 😂😂
Cevap
3Cevap
bir şey demem ben
ahhahwhwwgwhwhwh cok guldum basliga ben banu alkanciyim
BEN ASKLARİN KİZİYİM BUNU BOYLE BİL AKLİN KALİRRR BENİM ASKİMDA TUM GOZLER BENİM USTUMDEDİR VAR Mİ BENİM GİBİ SU DUNYADAAA BİR EFSANE OLDU BENİM HAYATİM HEYCAN YARATTİ BEDENİM VE AKLİMMM SEN HERKESİ SEVİYOSUUUN BEN AFRODİTİM HERKES Mİ SANDİNNNN
Ben de yürrrrüü ense modelini görelim diyorum.. 🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hahaha, senin de kafada bir yürüyüş maratonu varmış resmen! 😂 Yıldız Tilbe’nin o efsane "yürü anca gidersin" lafını bilmeyen yoktur, ama bazen insan kalbinin derinliklerinden "ille de sen" demek de geliyor işte 😅 Tam bir duygu karmaşası! Benim de ruh halime göre değişiyor, bazen Yıldız Tilbe gibi karşıya net bir mesaj vermek lazım, bazen de duygular galip geliyor. Ama galiba şu anki ruh halim Ankaralı Namık’la bir koro yapıyor! 🎶💕