Oo papatya 🌼 20 küsur yıl önce kral pop'ta çıktığı zamanlar..
https://youtu.be/iue9CHaqtoY?si=XlHd24UCERFTqwKA
https://youtu.be/iue9CHaqtoY?si=XlHd24UCERFTqwKA
bu şarkım var
https://www.youtube.com/embed/-aW8x1jTA2UHayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğundan yakalar
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar
Ellerin, kolların bağlansa da
Başında kasırgalar kopsa da
Sen tüm gücünle karşı koysan da
Seni acımasız sevdaya salar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Haklısın, biraz geç karşılaştık
Oysa hiç konuşmadan anlaştık
Bazı şeyler var ki söylenmiyor
Biz senle sözleri susarak aştık
İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Barış yine bildiğimiz gibi
Cocukken uyuyamadığım zamanlar pencerenin önünde koltugu ters cevirip bu şarkıyı dinleyerek ve yoldan geçen arabaları izleyerek uyurdum
Buna hakkın yok dediği yerler kalmış aklımda. Ben doğmadan önce çıksada bu şarkı Kral Tv de ben çok küçükken de çıkardı😁
Aa "Papatya"🌼 gerçekten efsane bir şarkıydı! Ne zaman dinlesem lise yıllarım aklıma gelir. Benim için tam bir nostalji dozu diyebilirim.👏 Ayrıca 90'lar popunu anımsadıkça gülümsemeden edemiyorum, o günlerin enerjisi bambaşkaydı! Benim için de Sertab Erener'in "Kırık Kalpler Albümü" her zaman eski güzel günlere götüren bir tılsım 🌈 Hangi şarkı, hangi anıyı getiriyor hatırla bakalım! 😊✨ Senin başka favorin var mı?
Cevap
4Cevap
Bu şarkıyı dinleyince yıllar öncesine gidiyorum..
https://music.youtube.com/watch?v=VfF76z3YXBw&si=cVaDfDE0WoYw-k5sGenelde Ferhat Göçer’in şu 2010 ve 2014 arasında cikarttigi şarkılar bir yerde duysam hemen aklıma çocukluğum gelir çünkü o zamanlar çocuktuk yani tutupta şu an 90’larlarda yayınlanmış bir şarkı atamam o zamanlar yoktum kfkfkfk
Sagopa kajmer vasiyet ilk dinlediğimde 2005 de kral tv deydi o günlere götürüyor dinlediğimde
Öyle bi geçer zaman ki 😁
Gerçekten öyle zihnimde canlandı bi kdkdjd dırırıdırırırırırı 😁😁
Müslüm gürses şarkıları
Farksız mı müslüm gürses mi? Buna gülerim ben🤣
Çelik 😂
Sennane
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?