Ve dinlediniz mi hiç bu şarkıyı,16 yaşındaymısım ne dinlerdim 😅🥲2003 çıkışlı şarkı sizde dinlediniz mi hiç 🥰 eskileri hatırladım yine 🥲🥲 hiç büyümesek olmaz mıydı yani 😿🥲
Dale don dale🥰
Ve dinlediniz mi hiç bu şarkıyı,16 yaşındaymısım ne dinlerdim 😅🥲2003 çıkışlı şarkı sizde dinlediniz mi hiç 🥰 eskileri hatırladım yine 🥲🥲 hiç büyümesek olmaz mıydı yani 😿🥲
Dale don dale🥰

Yoh ya Allah Allah çok mu eskiymiş hayret hiç bilmiyordum valla. Dur ben onu gidip Mahmut hocaya bir sorup da geleyim O kesin bilir nede olsa tarih hocası canım
Kısss Gülo birde şu versiyonu bir dinle bakalım beğenecek misin?
https://youtu.be/cfzg1ndlClQ?si=lRIHNNnYDdwtIqtC
Biliyorum bunu 99 lıyım ama ben çocukken dinleyen kesim vardı abilerim ablalarım öyle diyim benim nesil bu şarkını artık yavaştan demode olduğu zamana denk geldi ama hatırlıyorum
Bu şarkı çıktığında 3 yaşındaydım ilkokul yıllarımda vs. ablalarım açardı şarkıyı o zaman mecbur dinlemek zorunda kalırdım :D sonradan da hiç açıp dinlemedim
17 yaşındaydım ses sisitemiyle inletirdik aklıma şu virüs gibi şarkı geldi :D
https://www.youtube.com/embed/wJ_RdbEOA2Yvirüs gibiydi çalmayanı ya da mp3 listesinde olmayanı dövüyorlardı :D
:D :D neler vardı neler daha
Cevap
38Cevap
13 yaşlarındaymışım şarkı çıktığında ama ben bunu ergenlik yıllarımda dinlerdim daha çok
👍❤️🥰🌹
Evet şarkıyı çok dinlerdim ama adını bile bilmiyorum o derece o zaman 3 yaşındaydım :(
😃😃boncuk
şaka falan ama o zamanlar beni kucağında gezdirirmişin ablam 😂😂
He ya yanımda olsan ne severdim çocuk çok severim ben kuzu 🥰
Cansın ablam teşekkürler 🥰🤲
Sende 🤗🥰
6 yaşındaydım , ama dün gibi hatırlıyorum , tüm arabalarda bu calardı 😅
Bu şarkı ıktığında AKP iktidara yeni gelmişti. Şarkıyı hatırlayan kalmadı ama akp gitmedi :(
20 yaşındaymışım ya. Yabancı dinlemezdim ama bunu biliyorum 🤣
16 yaşinda😀 19 Mayıs bayramında dansını yapiyorlar di. Tabi erkek uşağı gibi olduğum için, bandocuydum😂😂😂😂
11 yaşındaymışım dinledim. Hatta abimin kocaman bir kaset CD calari vardı ondan açardı gümbür gümbür ben de kendi çapımda dans ederdim xjxjd
Bende 😅
Bu şarkıyla dans ederken çekilmiş bir videom var. Kankamla müthişli dans figürlerimizi yarıştırıyoruz ahs
Rahmetli dayımın televizyonunda VCD çalardan çalan CD diskler aracılığıyla 2004'te yani yani 10 yaşında tanışmıştım
Ne zaman çıktığını hiç hatırlamıyorum internette hoşuma gidenleri açıp dinliyorum, dale don şarkısıda çok güzel..
Ricky Martin abim söylesin o zaman 😅
https://youtu.be/dZDj2CnG5dE?si=ty9R7d1SJ7mlAWL0
Şarkıyı biliyorum seviyorum da güzel şarkı tek sıkıntı ben 2 yaşındayken çıkmış olması😂
Yirmi yaşlarında, eski eşim ile tatilde bol bol dinlediğimiz şarkı o günlere gittim.
Ben hatırlıyorum 😂 o zaman daha 1 yaşındaydım evet ama büyünce o şarkıya denk gelmiştim
hee bunu açar arabada çakallı yapa yapa gezerdik asdfasdf
Cd ye doldurmuştuk bunu papi çulo felan vardı😂😂
2 yaşına yeni girmiştim hatırlamiyom küçük olduğum için 😅
Çok dinlemiştim 20 yaşındaydım o zamanlar 😅 koca kafaların videosu vardı bu şarkıyla
Aklıma gelmişken ben de izleyeyim 😅
https://youtu.be/kOIqrMbsuj0
Sen 1987 doğumlu musun? Ben 88 sanıyordum seni. Ben de 15 yaşımdaydım
Ooo abla saygılar hürmetler 🙏🏻🙏🏻
😂😂
Ama ben küçüğüm nasıl abi olayım ki. Bu arada şaka yapıyorum tabi ki abla demem sana olmaz
Hangi ay doğdun?
88 ocak. Aramızda 4 ay var bişey sayılmaz
Bak aranıyosun yine 😂😂
Biliyorum zaten ben de takılıyorum 😂
10 yaşındaymışım hatırlıyorum annem dinletmezdi gavur şarkıları derdi 😅
Dinden çıkacağız sanki halada gizli dinlerim 😅
Aynen 😀
Hiç bilmiyorum ben işin oyun ve dans bölümündeydim 💃💃💃💃😂
Bayılırım bazen hep açarım eskileri dinlerim ruhum hissettiğimiz yaş gerisinin önemi yok can oooo💃💃💃💃
I know what it is to be young
Genç olmanın ne olduğunu biliyorum
But you, you don’t know what it is to be old
ama sen, yaşlanmanın ne olduğunu bilmiyorsun
Someday, you’ll be saying the same thing
birgün, sen de aynı şeyi söyleyeceksin
Time takes away, so the story is told
zaman alır bu yüzden hikaye anlatılır
Shocking Blue - Venus 1969
https://youtu.be/kERRLAD3YYA?si=xz4ZTHHcVn2VYEKA
Ayyyy harikasın oynadım sayende offf bu parça ruhuma işliyor 💃🥰🥰🥰
Ayyyy harika benzetme moral oldu😂😂😂😂😂😊💃💃🥳💃💃🥳🥳🥳🥳🥳
Offf koptum 😂🥰🥰🥰https://media. tenor. com/UgmUGKbEWD0AAAAM/minzy-superminzypos. gif
24 yaşındaydın, çok güzel anlarımız oldu o zamanlar✌🏻
Üzülme ya daha güzel anlarımız olacak✌🏻
🤙🏻
Yaşlandığımızı hatırlattığın için çok sağol ya sabah sabah psikolojimizi bozdun teşekkür ederiz
3 yaşındaydım hayal mayal hatırlıyorum 4-5 yaşlarında havuza gittiğimiz de çalıyordu
Biliyorum bu şarkıyı çok dinlerdim. 7 yaşındaydım çıktığında 😅
Dinlemedim pek ferdi Müslüm arabeks mizikten vaz gecemedim
19 cuk muşum dale don ne don şakalarımız olurdu bu şarkıda
Oooo esmerim gene bombayı patlattı hala dinlerim bu parçayı 😂 nerelere gittik bak ya neler yapıyosun sen öyle 😂
Pimi kaybettin herhalde hep patlıyor tehlikeli görünme 😂
Hele loy loy kibar yarim esmerim😂😂
😉😂😂
Mangal yaparken dinlemiştim ilk. Hangi yıl çıktı bilmiyorum ama çoook geçmiş. Yaşlanıyorum sanırım:)
Vay be... Ben de 20 falandım. Üniversite son sınıf 😁
Ahahhaa bu 2003 te mi çıkmış yaaa o kadar eski mii😅
Bu şarkı bı ara tekrar popüler olmuştu shhshs ama ilk çıktığında ben doğmamışım daha
Aaa ben 20 yaşındayım ama ben de küçükken dinlerdim bu şarkıyı gta vice city oynarlenn
Yeni doğmuşum.
19 yaşındaymışim
Dinledim Canımcığım Gençken de çok dinlerdik arabalarda Bangır Bangır çalardı geçmişi hatırladım Ne günlerdi be
Yaşlanıyoruz artik 😅
Keşke olabilse😭😭😭
Hiç bilmiyorum. 😂
🌹🥰
Yüzyıl olmuş gibi 😅
Hahahah henüz 8 yaşında bir bebeymişim 😂
Bunu hatırlamayan da ne bileyim ya dhdhddhd
Kulağımda kalmış nerden kalmışsa 😂
Gülüşlerine hayranım ❤️🔥
Hatırlamazlar bencede
Ooo jooo dan dan 😂😂
Uf 22 yıl geçmiş üstünden. Hey gidi günler.
Evet öyle 😊
21 yaşındaydım 🥰
@27esmerim ne günlerdi ya eskiler herzaman güzeldir ☕️🥰☕️
Dinledim daleee dale donn dale 😀
Bu şarkıyı çok net hatirlayanlardanim 😀
Yaşın baya varmış seninde 😂
40 i kac geçtin 😂
45 nasıl 😂
Pazarlık mı yapalım şimdi 😂
Haha tamam 😂😂
🥳😆
lise yıllarım olması lazım
2003 te 28 yaşım jxnsksm
12 yaşındaymışım
Ahahah eskiler eskiler 🤣😂
12-13 yaşlarında vardım
12 yaşımda Elidor reklam müziğiydi birde😂
Hahaha
Fotoğrafçılık yapıyorum aynı zamanda bu müziği ekliyordum tevafuk
30 haha
8 😅
Kız ne bebişi 30 yaşındayım ben
İvit😅
22 yaşındaydım
17 yaşındaydım. Vay be ne kadar zaman geçmiş öyle
Yaşını belli etme kız 😂😂😜
13 yaşındaydım
1 yaşındaydım 😂
6 yaşındaydım
Hiç duymadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?