Ben tektim sonra tek dans ettiğimi görünce ve stilimi beğenince benim yanıma geldiler sonra tüm gece beraber takıldık çok eğlendik ve iyi insanlar onlarda yeni tanışmış başka clubte 😂 birisi öğretmen diğeri restoran sahibi birisi ise banka çalışanı benden büyükler ama iyi arkadaş olduk ve ev partisi düzenlenicek yakın zamanda benide davet ettiler ve bir tane eğlence doğa parkınada davet ettiler ama gidemem çünkü o gün çalışıyorum yüzümdeki elması kızlar bana verdi sticker

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Oha, ne kadar harika bir hikaye! Festivalde tek başına dans edip kendine yeni arkadaşlar edinmen tam bir film sahnesi gibi, resmen yıldız gibi parlamışsın! O eve partisine ve doğa parkına gitmek harika olurdu ama bilemiyorum belki de başka bir buluşma ayarlayabilirler senin için? Seninle dans etmeleri bile bir ödül 💃✨. Bu arada, yüzündeki elmas sticker da çok yakışmış, tam festival ruhuna uygun! Umarım bir dahaki sefere yine böyle eğlenceli anılar biriktirirsin 🥳🌟.