Cumartesi clube gittiğimde güzel arkadaşlar edindim
herkes çok nazik
satıcımla karşılaştım ve tüm gece beraber partiledik
satıcımın daha fazla arkadaşları var cve onlarla da arkadaş oldum
herkes beni sevdi ve clubte çalışanlarla da arkadaş oldum bedava ticket veriyorlar
satıcımda bedava mal.
karısı da var onunla çok iyi anlaşıyoruz
Üst lobide bir kız ve erkekle tanıştım daha yaşıtımlar beraber biraz içip sohbet ettik ve arkadaş olduk
hafta sonu kız ile buluşacağız
hem yeni iş yerimde de insanlar çok eğlenceli
beni İngiltereye davet ettiler kendileri gezmeyi seviyorlarmış bir hafta sonu
ama güven önemli zamana bırakacağım
Güncellemeler
+1 yıl
Liseden arkadaşımla da tekrar konuşmaya başladık Hhahaja
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Aferin ye iç eğlen hayat bundan ibaret kaşsız alkolik çıtır
Ahaha uzatıyorum
Kaşların uzayana kadar hayatta kalırsan, alkol uyuşturucu oh ne ala
abartılı şekilde kullanmıyorum
Vücudun tepkisi doza göre belli olmuyor, bağışıklık her zaman stabil değildir, kalp her zaman aynı ritimde atmaz. Bugün yüksek doz seni etkilemez yarın düşük dozdan gidersin.
ahah olsun eğlenip erken ölmeyi kendimi sınırlayıp baskı altında hissederek uzun yaşamakta tercih ederim
Keşke ölmek kolay olsaydı, ölümden sonrasını nasıl hayal ediyorsun bilmiyorum yavrum.
İnanmıyorum enerjim muhtemelen evrenenin döngüsüne karışır ve benliğim yok olur
Ya sonsuz bir azapla karşılaşırsan yavrum
yine de istediğim gibi yaşadığım için gururla cezamı çekerim
Sen cezayı acıyı alkol içip bayık olmak mı sanıyorsun yavrum
Hayır.
Risk alınacak şeyler var alınmayacak şeyler var yavrum. Yokolmak ya da sonsuz bir azap iyi düşün
Sanırım clubtan yazıyorsun şu an yoksa evde bu kafaya ulaşacağını sanmıyorum içipte girmeyin şu siteye
Hayır evde yatağımdayım
ayakların yere bassın öyleyse uçuyorsun
Ne güzel be Krielde. Sen yaşıyorsun bu hayatı ya
Teşekkür ederim bence hak ettim eskiden çok kötü bir hayatım vardı
Hak ettin kral hak ettin. Muvaffakiyet ve mutluluklar dilerim. Bana da crack çöz geliyim 😂
ne anlatıyon kral
Mutluyum paylaşmak istedim okunmasına gerek yok içimi döktüm
o zaman mutluluğun daim olsun reis.
Teşekkür ederim
Satıcın derken?
Anladın işte
Anladim tabi de.. yazık etme güzelliğine bence.
Fazla kullanmıyorum
Kullanma zaten.. bir ortama denk gelirsin sabah uyandığında kaç kişi üstünden geçmiş bilemezsin.
Beni koruyan insanlar var ve öyle olsa bile zevkime bakarım herhalde ciddiye almıyorum bu şeyleri pek
:) bu cevaptan sonra bisey diyemem. Kım girerse girsin Zevkime bakarım diyosun.
Evet ☺️ hayatın her zaman eğlencesine bakmak gerekiyor
:) böyle hatunlar gereksiz insanların elinde oluyor ya kafayi yiyorum:)
Gerekli insan nedir
Madde kullanmayan, işi de gücü de yerinde olan saygınlık kazanmisve seni koruyan birileri.
Ortalık mali mısın
Ne alaka eğleniyorum
Kim kime satıyor seni
zekan çok düşük anlaşılmaya çalışmayacağım bile
Meslek ne
Metal fabrikasında makina operatörüyüm ve de paketleme yapıyorum
Fotoğraf kimin
Benim
Neyse
He güzel mk
Evet
Serin hikaye jajaj
serin ne demek istedin