İzmirdeyim, gencim, neşeliyim ve yalnızım. Hiç arkadaşım yok?

İzmir'de yaşayan var mı? Tavsiyeniz var mı? Arkadaş olup birlikte aktiviteler yapmak ister misiniz?
İzmirdeyim, gencim, neşeliyim ve yalnızım. Hiç arkadaşım yok?
Cevapla