İki rapin kralı. Sagopa ve Ceza sizce barışırlar mı? Bence rap dünyasına ve bizlere borçlular. İkisi rap yaparlar mı ?

Özledim gerçekten. Onların şarkılarıyla büyüdüm. Böyle düşünmem sizce çok mu kötü? İnşallah barışıp yaparlar. :)

İki rapin kralı. Sagopa ve Ceza sizce barışırlar mı? Bence rap dünyasına ve bizlere borçlular. İkisi rap yaparlar mı ?
Cevapla