Radyo dinlemeyi mi seversiniz yoksa müzik arşivinizi mi?

Sevdiğim şarkı radyoda denk gelip dinlemek ile aynı şarkıyı youtube dan açıp dinlemek arasında çok fark var. Verdiği tat, hissettirdiği o duygu... Rastgele çekinmiş fotoğraflarda da öyle daha güzel çıkıyor. Tıpkı tesadüfen tanıştığımız insanlar gibi

Radyo dinlemeyi mi seversiniz yoksa müzik arşivinizi mi?

Birine kırılıyorum, aradan zaman geçiyor ve iç sesim " şurada şu iyiliği yapmıştı" deyip gönlümü ikna ediveriyor. Yeniden kırılacağımı bildiğim halde. Yüreğimde bütün kırılmışlıklarımı örtbas edebilecek bir merhamet taşıyorum. 🖤

#inci🖤

Radyo dinlemeyi mi seversiniz yoksa müzik arşivinizi mi?
Cevapla