Size Şarkı söyleyen erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Eskiden yeşilçamda. Kemal sunal. Tanımadığı Güzel bir kız görünce. Şarkı söylerdi 😅😆 bende bazen güzel bir kız görünce , yoldan geçince. Ona ima eden, bir şarkı, türkü falan söylemek içimden geçiyor. Söylemiyorum. Acaba denesem mi diye hep içimde kalmıştır 😅😆 bir gün işyerinde çalışırken, şarkı söylüyordum. O sıra, yoldan birileri geçiyordu. Ustam dedi ki. Oğlum şarkı söyleme. Kadın, bana söylüyor zannedecek dedi 😅 ona söylemedim aslında. Normal bir şarkıydı 😆😅 bir keresinde tekne turuna gitmiştim, teknede uzanan, güneşlenen kızlar vardı, onları gördüm, arkalarından. Uzanmışım kumsala şarkısını söyledim. Kız arkasını döndü, güldü, bize mi söylüyorsun dedi. Sizi öyle görünce bu şarkı aklıma geldi, dedim, tanıştık falan güzeldi 😊 eğlenceli oldu. Ama normal zamanda nasıl olurdu bilemem. Mesela güzel bir kız görünce. Ezhelin. Bu nasıl bir güzellik. Şarkısı aklıma geliyor, söylesem nasıl olur acaba 😅😆

Söyle hoşuna gider
Söyle denemiş olursun, kaybetcek bişeyin yok
Söyleme şikayet ederler falan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Size Şarkı söyleyen erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla