Müzik & Etkinlik "Ben senin delinim kimsenin olamam " dediğiniz biri var mı? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor https://youtu.be/gr5o-Bao7FI?si=Q_g0tXgq_fpIo4MVBir şarkı çaresizliği, delicesine sevmeyi nasıl barındırabilir? "Ben senin delinim kimsenin olamam " dediğiniz biri var mı? Cevapla Sevgi Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
m ByBrawo Takip Et FenomenMaster Yaş: 30 1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 1,3b cevap paylaştı. https://www.youtube.com/embed/adkYyjE7A0MVar evet bu şarkıda anlatıyor 😊 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 23,2b cevap paylaştı. Hayır öyle birisi yok maalesef 0 0 Yorumla
ıforyou_06 Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 100% 1 yıl Akıllı akıllı balkonda oturup çay içiyorum delirmek şart mı😀 1 7 Yorumla Soran 1 yıl Şart. Delirmezsek olmaz Yorumla ıforyou_06 1 yıl Delirdiğinde karşında sopasını saklayacak biri yoksa delirdiğinle kalacaksın ama unutma☺️ Yorumla Soran 1 yıl O zaman akıllanırız napalım Yorumla ıforyou_06 1 yıl Şart. Delirmezsek olmaz! Çabuk pes ediyorsun sevemedim bunu 😀 Yorumla Soran 1 yıl Zaten deliyim. Yorumla ıforyou_06 1 yıl Farklı bir delisin, hangi köyün delisisin sen 😀 Yorumla Soran 1 yıl Bilmem köyüm belli değil heniz Yorumla
Biscolatagirl Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Hayır şeker yok.Ama delisi de olmam. Kimseyi merkez yapmaya gerek yok hayatta. 0 0 Yorumla
SisteminKurbanları Takip Et Xper 4 Yaş: 25 1 yıl Hayır yok tam anlamıyla kendi kontrolümü elimde tutmayı tercih ederim ipleri kaçırmamak gerektiğine inanıyorum ilişkide 1 0 Yorumla
Uluocakerem Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Var tabi olmazmi ama com zor yani ulasmak 1 0 Yorumla
yarenimsii Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 354 cevap paylaştı. varr 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Var evet bu şarkıda anlatıyor 😊
Hayır öyle birisi yok maalesef
Akıllı akıllı balkonda oturup çay içiyorum delirmek şart mı😀
Şart. Delirmezsek olmaz
Delirdiğinde karşında sopasını saklayacak biri yoksa delirdiğinle kalacaksın ama unutma☺️
O zaman akıllanırız napalım
Şart. Delirmezsek olmaz!
Çabuk pes ediyorsun sevemedim bunu 😀
Zaten deliyim.
Farklı bir delisin, hangi köyün delisisin sen 😀
Bilmem köyüm belli değil heniz
Hayır şeker yok.
Ama delisi de olmam. Kimseyi merkez yapmaya gerek yok hayatta.
Hayır yok tam anlamıyla kendi kontrolümü elimde tutmayı tercih ederim ipleri kaçırmamak gerektiğine inanıyorum ilişkide
Var tabi olmazmi ama com zor yani ulasmak
Var çok şükür 🥰
Yok öyle biri
Yokk
varr
Hayır
Hayır yok
Aaa bilmemki
Evet var
Hayır