Gece yarısı oldu gidin uyuyun; sunucular soğusun! 😄 Listenizden en sevdiğiniz şarkıyı bizlerle paylaşır mısınız?

Gece yarısı oldu gidin uyuyun; sunucular soğusun! 😄 Listenizden en sevdiğiniz şarkıyı bizlerle paylaşır mısınız?

Bir sürü en sevdiğim şarkı var. O yüzden şu an dinlediğim bu şarkıyı bırakayım.. Sevdiğim bir şarkı..
Mana güzel bir şarkı
*manalı
Hiç görmedin
Sen hiç görmedin
Dans ettik durmadan
Kırık camlar üstünde
Sen öyle
Sana benzeyen her şey gibi
Erirken avuçlarında ben
Unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
Sen hiç görmedin
Baştan böyle yazılmış
Yok kimsesi kimsenin
Hiç kimsenin
Sen hiç görmedin
Sonu baştan yazılmış
Bitti, bitti, bitti kelimelerim
Sen öyle
Sana benzeyen her şey gibi
Erirken avuçlarında
Ben unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
Sevdim bu şarkıyı 😎
Sabahları işe giderken sarıyor bunu dinlemek:
Aslında sevdiğim birçok şarkı var. Ama yaz aylarında bu şarkı aklıma gelir en çok ve mutlu bir his kaplar içimi🩷
https://www.youtube.com/embed/MRsF_H_6w48İçim kıpır kıpır oldu :))
😊😊🌼
Cevap
8Cevap
Sesi çok güzel
Ayça Özefe'nin şarkılarından çıkamıyorum. Özellikle bu parçasından
https://www.youtube.com/embed/XnSJFzixPhMHarika bir şarkıdır
Kesinlikle
Bu şarkı fosil ama hala seviyorum 🩵
Şu olabilir
Bir tek ben dinlemiyormuşum demekki😄👏🏼
Şu an kesinlikle bu parça 😄
https://www.youtube.com/embed/7iN-o7nL35wŞu an Zeynep Bastık modundayım 😄
https://youtu.be/Sj6H6hiWoII?si=4IU60aU_snPqlqTP
Benden sana gelsin madem yakalarım her modu 😂
Sana bi' tanesin demiş miydim 😄
Artık öylesin iyi geceler 😄💫
En sevdiğim değil ama anlık dinlediğimi paylaşayım
En sevdiğim değil ama bu sabaha da yakışıyor be kızılkuş. 😌
https://www.youtube.com/embed/or4zYEbdbQABu şarkı bu sitede aşık olduğum kişiye gitsin şu anda sevgilisiyle çok mutlu bana da onları izlemek düşüyor işte tek yaptığım bu
Mahmut Orhan, Chilai 2 / 11. Parça - "Set Free" 👇
https://youtu.be/-bcFAV_0szE?feature=sharedEn sevdiklerimden
Şu sıralar Duman-kufi
Soha -Mil Pasos
Şarkım yok şarkıcı devilim
En sevdiğim yok 2 dinler sıkılırım zaten
Motive ömrüm
Formidable
melih 14 bahar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?