Herkesin sevdiği bir söz bir nakarat vardır diye tahmin ediyorum...


-Sen bana nefes, ben sana herkes.
-Ona da her seyim demissin bana ne kaldi?
-Tek tek anlayarak hatalarimi, sevmeye calisiyorum yalnizligimi
3 tane paylastim kisa kisa daha da paylasirim da sabah sabah duygusalliga gerek yok
Bir de sarki atiyorum nesemiz yerine gelsin 💃🏽
😀😀
Sarı saçlarına deli gönlümü
Bağlamışım, çözülmüyor, Mihriban
Mihriban
Ayrılıktan zor belleme ölümü, ölümü
Görmeyince sezilmiyor, Mihriban
Mihriban, Mihriban
Bir şarkı bu kadar mı güzel olur
Gerçi şarkı değil türkü ama muhteşem.
Ben şarkının kendisini komple paylaşmak istedim.
Umarım konseptinizi bozmadım.
Ne siz konsept bozarsınız nede yıldızcığım..
2nizde hoş geldiniz soruma :)
Sevindim o halde.
Teşekkürler.
Ben teşekkür ederim, iyi akşamlar :)
İyi akşamlar 🙂
Teşekkürler 🙂
Rica ederim :)
Her yerde kar var... diye giden bir Nilüfer parçaşı ara ara dilime dolaniyor..
teşekkurler😊
Ne dimek :) rica ederim
Cevap
6Cevap
Bugün en sevdiğim bu, ağlayacam şimdi 😝
Ağlamak serbest :)
Seçmek çok zor bu yüzden en beğendiğim değil de aklıma ilk geleni yazıcam.
"Saçını dök sineme, derdini söyle. Ne olur ıslak ıslak bakma öyle"
Büsbütün kaybettim bana dokunmayın sakın...
Peki nasıl istersen öyle olsuun tutamam tutamam gideni
Bazı yalanlar güzel
Bazı gerçekler acıymış
Bazı ölümler uzun
Bütün hayatlar kısaymış.
*Teoman
Gün olsam, günes olsam
Karanlik gecende gelip dogsam
Canimdan can alsan
Nur düser mi yoluna
Acin diner mi sonunda
Ben bazen
Gitmek istiyorum uzaklara
Kaçmak istiyorum bu iklimden
Belki de kendimden...
Simge-Ben Bazen

Sözleride müziğide bana hep huzur verir😊
Nice sultanları tahtan indirdi
Nicesinin gül benzini soldurdu
Niceleri dönmez yola gönderir
BIR AYRILIK BIR YOKSULLUK BIRI DE ÖLÜM.
Ah eğleniyor kendi başına, ah neşesi yeter..
Ah umurunda mı sandın bu dünya, ah neşesi yeter..
Keyifli günler..
#smellsmoke
İnleyen nağmeler ruhumu sardı.
Bir rüya ki orada hep şarkılar vardı
teoman tabiatım böyle..
Uzun ince bir yoldayım 🤣🤣
Size hayranım şu an 🤣🤣🤣
Sorun yok sen de beni bilmiyorsun 🤣🤣🤣
Gitme kal yanımda şurada baş ucumda:)
Nankör, sevdim ama değmezsin
Nankör, kıymet nedir bilmezsin
Körsün kör, seni seveni göremedin
boş ver, zaten hiç haketmedin..😀😀
Seni seven kalbim sana deli oluyor anlasana
"Sen insanı güldürürsün..."
I want to break freee...
Sevişmek hüner değil
Yanında kalmak istiyorum
Work work work work
Sevmek bşr ömür sürer sevişmek bir dakika
Sevdim seni bir kere
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?