İlki benden...
"affettim, bütün kalbimle affettim sevgilim. Gördüm, gözlerimle bitişini gördüm"
"affettim, bütün kalbimle affettim sevgilim. Gördüm, gözlerimle bitişini gördüm"
Gözlerin o kadar yeşil ki bir kere öpsem dudaklarımda orman filizlenir
Sesin o kadar güzel ki ölüm döşeğinde olan iyileşir
Kokun o kadar güzel ki çiçekleri utancından öldürür
Bakışların sevgilim ölsem beni hayata döndürür
Woow 🥺
Mecnundan çalmış cık cık cık
Cidden mi
Güzelmiş 👍🏻
😂😂 ahahah güzelmiş teşekkür ederim 😌
Neyle ilgili olsun nickinle ilgili yapardım da anlamadım hiçbir şey 🥲
Kedilere nankör derlerdi
En nankör erkolarmış gördüm
Seviyorum diyenler meğer birer * 🤧
Konforunuzu sağlayacak tek erko vardır
O da..
AlERKO kombi gerçek kombi gerçek konfor
Olmadı ühü 🥺 konu bulamadım neyse 🙄
İşe alındım mııı yanii 🥹 aradığınız şey buysa
Cevap
4Cevap
benim için yalnızlık sözleri
Ben hâlâ senin için savaşırken, haince orduma saldırışını gördüm.
😂 devamını getireyim didim olduysa
😆😆
Süper
Attığım taş ensemi yardı dönüp bakmadım
Acısından elimdeki taşları dünyaya salladım
Müthiş
sevda üzerine çok yazdım hep şiir şeklinde hep sevda çok var
Yazın, okuyalım
burada yazamam çok özel ve harika hedefim var.
Birazcık da mı yok😆
Suskunluğun içinde çığlık olur acılarım
Ben ayrılıp, gözlerinde yitip giderim.
Kanatlarimi kestiler, yanına gelemedim; kalbini karalttılar, beni göremedin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?