Müzik & Etkinlik 23 Nisan törenlerinde görev aldığınız veya stadyuma izleyici olarak katıldığınız oldu mu? u MustiEmre Takip Et FenomenMaster Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Ne görev aldım ne de stadyuma izleyici olarak katıldım... 23 Nisan törenlerinde görev aldığınız veya stadyuma izleyici olarak katıldığınız oldu mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 23,2b cevap paylaştı. Hayır maalesef olmadı 1 0 Yorumla
BuubininHayaleti Takip Et Xper 4 Yaş: 28 , eic 94% +1 yıl Asla olmadı 23 nisanları her zaman evimde geçirdim. Okuldan kaçabileceğim her fırsatı değerlendirdim kısaca. 1 0 Yorumla
Fearlesgirll Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Kendi programlarımız oluyordu onlarda hep :) 1 0 Yorumla
bayanagresif99 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 536 cevap paylaştı. Hayır hiç olmadı zaten utangaç bir tiptim ve öyle şeyler hiç bana göre değildi 1 0 Yorumla
fenerli_dunya Takip Et Master Yaş: 30 , eic 93% +1 yıl İlkokulda sınıfça etkinlikler oluyordu, onlara katılıyorduk 1 0 Yorumla
SıkıntıdanAçtım Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Katıldım da izlemeye de gittim İyi ki böyle hatıralarım var 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 28 , eic 81% +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 9,6b cevap paylaştı. Hiç gitmedm 1 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 645 cevap paylaştı. Hayır hiç olmadı 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır maalesef olmadı
Asla olmadı 23 nisanları her zaman evimde geçirdim. Okuldan kaçabileceğim her fırsatı değerlendirdim kısaca.
Kendi programlarımız oluyordu onlarda hep :)
Hayır hiç olmadı zaten utangaç bir tiptim ve öyle şeyler hiç bana göre değildi
İlkokulda sınıfça etkinlikler oluyordu, onlara katılıyorduk
Katıldım da izlemeye de gittim
İyi ki böyle hatıralarım var
Maalesef hiç olmadı
Hiç gitmedm
Lisede bando çaldığımı hatirliyorum
Hayır hiç olmadı
Defalarca