Benimmm!

Böyle varla yok arasında minnacık bir ses ya bir de, bu yüzden daha bir kıymetli geliyor bu müzikleri bana 🤣
Benimmm!

Böyle varla yok arasında minnacık bir ses ya bir de, bu yüzden daha bir kıymetli geliyor bu müzikleri bana 🤣
Hayatımda en nefret ettiğim seslerden biridir. Heleki böyle uzaktan yavaştan yüksele yüksele geliyor. Sanki üzerime ordular gönderiyorlar o derece. Ben yaz mevsiminde defalarca ilaçlama için belediyeyi arayıp duruyorum.
Cevap
8Cevap
Şarkı söylerken bizi de dansa mi kaldırıyorlar igneleriyle asdf
Hele birde o sese kafayı taktı isen viiiizzzzzzzzzz diye nerde ne tarfta dl. o gece sabah olmuyor :))
Ne hoşuna gitmesi sinir oluyorum.
Senin psikolojin iyi değil
Şamarı vurduğum gibi yapıştırıyorum genelde
En nefret edilesi ses
Nefret ederim
Berbat
Hsyir sevmem
Sevmemki o sesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?