Özlem Tekin’de müziği bıraktıktan sonra köye yerleşip muhtar olmuştu 😀.

Özlem Tekin’de müziği bıraktıktan sonra köye yerleşip muhtar olmuştu 😀.

Müziği komple biraktiysa durum vahim. Bir kere müzikle uğraşmaya başlayınca ömür boyu hobi olarak da olsa yapmaya devam ediyorsun gerçekten sevdiysen
Şebnem Paker de müzik ögretmeniydi galiba hahaha bu şarkıcıların mesleklerle alıp veremediği bir şeyler var. Bu piyasaya tutunamayan ya diş doktoru ya müzik öğretmeni oluyor. Diş doktoru esprisi kalıplaşmış artık. Ahahaha Özlem Tekin'in mesleğini tuttum ama napsam köye falan mı yerleşsem acaba 😅
Ahahaha bekle beni gösteriyorum hemen sana 😂😂😂
www.instagram.com/.../?igsh=dnUxeG5wdzF6Y3Rp
Ya bu konu içimde kanayan bir yara konserine bilet aldım iki gün önce müziği bıraktı 😂
Müziği bırakmadan 2 gün sonraydı konser 😇
Konser olmadı işte bırakınca
Cevap
5Cevap
Bence güzel bir sesi var.
İlk defa dinledim ama sesi güzelmiş cidden.
Bu şarkısını ayrı severim
https://youtu.be/0mRLj5V0D1s?si=KHiONIhNgbwUXKUC
Çok güzel bir sesi var. Çok severim sesini.. Üzücü..
Kaliteli insanlar ve gruplar tutunamıyor bir türlü.
Üzdü bu durum şu an
çocuk yapacak herhalde
soyadi Tekin olanlara pekte güvenmemek gerekiyor demekki
Mis gibi işte muhatr olsun 😃😃😄😄🤘
Kim olduklarını bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?