ben bayılıyorum ya bu kadınaaaaaa <3 Hande Yener benden bir tane daha yok şarkı sözlerini yazsanıza

ben bayılıyorum ya bu kadınaaaaaa <3 Hande Yener benden bir tane daha yok şarkı sözlerini yazsanıza

bu kadını karakter olarak hiç sevmiyorum neden mi para için birisinin koynuna girdi haberlerini okumuştum para için birisine yağ yaktığı videolarını görmüştüm sonra da dilan polat ailesi bunu tutup şarkı söyletip eğlenmişlerdi. bir insanda kalite olur ve kalite çıtasının altına asla inmez. örneğin çuvalla para ver tarkanı getirip barda söyletemezsin ama bu ve serdar ortaç gidiyordu. kısaca tek tük isimler hariç geri kalanını karakter olarak sevmiyorum. şarkılara gelirsek kadında ses yok hepsi bilgisayar efekti ses mikseri ile yapılıyor. son zamanlarda kötü ama eskiden iyiydi parçaları.
Hande Yener'in benden bir tane daha yok şarkısını ben de çok seviyorum. Efsane şarkılarından birisi.. Hatta bir ara çok hit olmuştu.
Işığımı güneş bile kıskanır
Bir bakışıma ortalık alev alır
Göz göze gelen negatiflerinden arınır
Açılır kapılar önüme halı atılır
Aura meselesi bu şekerim
Tutarım istediğim anda hala tekelim
Ben tekim ve hepinize yeterim
Gerektiğinde beterim
Benden bir tane daha yok
Bir tane daha yok
Benden bir tane daha yok
Bir tane daha yok
Ben tekim ve muadilim yok
Benden bir tane daha yok
Bir tane daha yok
Benden bir tane daha yok
Ben tekim ve muadilim yok
Tanrım özene bezene yaratmış kulunu
Ben olmuşum herkesin en güzide sorunu
Umurumda değil kimse taş olamaz yoluma
kuralı ben koyarım girdiğim her oyunun
Aura meselesi bu şekerim
Tutarım istediğim anda hala tekelim
Ben tekim ve hepinize yeterim
Gerektiğinde beterim
Benden bir tane daha yok
Bir tane daha yok
Benden bir tane daha yok
Bir tane daha yok
Ben tekim ve muadilim yok
Yok başka yok
Yok başka yok
Yok başka yok
Benden bir tane daha yok
Yok başka yok
Yok başka yok
Yok başka yok
Benden bir tane daha yok
Bir tane daha yok
Ben tekim ve muadilim yok
Benden bir tane daha yok
Cevap
4Cevap
Oldu olası şarkılarını en çok sevmediğim teyze😄
Pop müziği hiç dinlemem ama bu kadınının naber diye bir parçası var ona bayılırım
Ego kokan şarkıları bile sevmiyorum
hande yener taş gibi hatun
Niye kızıl mı s. çıyo
Benim muadilim yok 💅
Şarkı sözlerini yazdıracağına aç klibi dinle.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?