Millet arsız bela dinlerken benim sehabe'nin ortama girişi 😀

Millet arsız bela dinlerken benim sehabe'nin ortama girişi 😀

Çocukluğumda da Barış Manço hayranıydım
https://www.youtube.com/embed/DsSfQfivpQsEvet ya, yüksek seste tüm mahalleye dinlettiğim şarkılarım vardı. Hele bir keresinde Ebru Yaşar kaseti almıştım bütün mahalle öğrenmişti aşkımız nereye kadarmış. 😂
Cevap
24Cevap
Evet dinliyorum tabi ki de..
Ben eskilerden başka bilmeeem 😂
Arsız bela bir markadır bikeree dkdkdkd
Yüzüğü takmış evleniyor bakın hele şu khpeye şsöslsjxhs
Bu ülke zor günler atlattı 😂
Hayır dinlemiyorum. Müzik zevkim çok değişti.
Arsız bela dedin ya işte... Ben orada kayboldum gittim 🥲🥲
Grup vitamin i 2015 te döndüren ekibin en büyük üyesi olarak daha bu sabah vitamin dinledim.
Ahahahha şunu dinliyorum hande yener’in sana kırmızı çok yakışıyooor😂😂😂
İsmail YK ilk albüm Muhabbet falan dinlerim
Çoğunu dinlerim evet.
Atilla taşı 4 5 yaşlarımda rüyamda bile görürdüm hala aklıma esince zennube ve kırmızılım şarkılarını dinlerim
Evet halen dinliyorum bkz.
Sentello 😂😂
Onunla benim şarkım vardı. Birlikte dinlediğimiz birlikte söylediğimiz. O gitti şarkımız kaldı. Arada aklımda geldikçe açar dinlerim.
Bu aralar pek müzik dinlemiyorum 🙄
Arada İsmail YK filan dinlerim
Sago Ceza neyim var ki hala dinlerim
Dinlediğim var hala...
Eylem - Aman Aman anısı çok büyük :D
Bazen ara ara açıp dinliyorum
evet dinliyorum
Arsız bela asi stayla🤣dinlerdim
Evet… 90 lar nostaljisi sık yaparım…
Evet dinliyorum ara ara :D
Evet dinliyorum arada
Yok ama bu adamı dinlerim ara sıra 😂
Tripcolik dinlemeyen var mıydı😂😂😂
Evet dinliyorum arada nostaljik
Ara sıra dinlerim tripkolic onur koç falan ☺️🤣
Maalesef hayır
Dinlediğim olur
yok ya çok nadir
Bazen ama komik geliyor
Yikdiz tilbe delikanlim
Evet dinlerim.
dinliyorum
Evet dinliyorum
Evet
evet
Bazılarını evet
Evet dinlerim
Hayir dinlemiyorum
Evet dinliyorum
Evet
Evettt
Evet dinliyorum ve hepsi çok güzel
Evet
Bazen
hayir
Evet !
Çocukken şarkı dinlemezdim
Dinlemem
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?