Bir müzik enstrümanı olacak olsaydınız hangisi olurdunuz?

Bir müzik enstrümanı olacak olsaydınız hangisi olurdunuz?

Ben kesinlikle elektronik gitar olmak isterdim 😂 özellikle Washburn 😍✨

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Bir müzik enstrümanı olacak olsaydınız hangisi olurdunuz?
Bir müzik enstrümanı olacak olsaydınız hangisi olurdunuz?
Cevapla