Sonsuz' diye bir şey yok. Her şeyin bir sonu var. Al işte, hafta sonunun da sonu geldi?
Hayat be... 😯😻Ama n'apmıyoruz? Kat.. iyyen not a lot üzülmüyoruz caney!
Öyleyse... dans!.. 💃

Sonsuz' diye bir şey yok. Her şeyin bir sonu var. Al işte, hafta sonunun da sonu geldi?
Hayat be... 😯😻Ama n'apmıyoruz? Kat.. iyyen not a lot üzülmüyoruz caney!
Öyleyse... dans!.. 💃

Evde olmaktan mutluyum ama iş de güzeldi şimdi. Hızlı geçen keyifli bir hafta oldu benim için. Geriye tatilin tadını çıkarmak kaldı. İş zevkli olsa da sabah o yataktan kalkmak o kadar zor ki 😅
Ben genelde cumartesi günlerini seviyorum güzel oluyor ama Pazar günlerini hiç sevmem pazar günleri beni bir kasvet alır çalışmayı daha çok seviyorum uzun süre evde olduğumda gerçekten ister istemez agresif ve gergin oluyorum.
Evde zaman geçirmeyi seviyorum ama bu hafta da nasıl geçti anlamadım.
Cevap
5Cevap
Bu hafta sonu evde olmayacağım, hatta eve bile girmeyeceğim. Arasıra kaçamak yapmak gerek : ))
@fesfs balık ekmek tercih ediyorum 😂
Hafta sonu sevinci falan olmuyor artık bende günlere karşı bütün duygularimi da kaybettim😅
Bu hafta bitmek bilmedi nedense benim için yoğun geçti
Bugün kültürel aktivite yarın sabahtan çıkış sabah eve geliş, pazar da miskinlik 😇
İyi ki geldi, nihayet hafta sonu diyenlerdenim
Ben çalışıyorum. Aşk yatıyor 😒
Ay iki gün uyucaz diye girdiği triplere bak😝 sen uyurken ben çalışıyordum şimdi sen çalış köfte paramız çıksın
@AliceMixfield ama hep köfte olmaz ki canım çekiyor sonra 😅 bu sefer de lahmacun yiyin..
Aşkom güzel köfteci bulduk ama güzel lahmacuncu bulamadık henüz.. bulunca onun da suyunu çıkartırız ahsjs
@AliceMixfield biz buluşunca bende isterim bana ne 🤧
Yaa tabiki deee 💞💞
@AliceMixfield kalp kalp 💓💓💓
Evde olmak gibisiiii yok diyorum heryerdee😁😀
Hafta sonu hiç bitmesin diyenlerdenim :D
Evde olmayi seviyorum.
Evde olmak gibisi zaten yok..
Çok şükür haftasonu geldi diyenlerdenim 😂
hafta sonu benim için önemsiz hergunku gibi gün
Evde durmayı sevmiyorum sürekli gezerim
Ay şükür geldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?