En sevdiğimiz şarkıcıyla onun konserinde birlikte şarkı söylemek ne harika olurdu.🎙︎🎤

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg🫶
En sevdiğimiz şarkıcıyla onun konserinde birlikte şarkı söylemek ne harika olurdu.🎙︎🎤

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg🫶
Bu şarkıyı dansıyla birlikte hemde 😻😻
https://www.youtube.com/embed/CQLsdm1ZYAwEn sevdiğim birkaç tane var diyebilirim. Cem Karaca ile "Ay Karanlık" söylemek isterdim ama öyle bir şey olamayacağı için Emre Aydın ile "Afili Yalnızlık" söylemek isterim.
En sevdiğim sanatçı Manga ve "Işıkları Söndürseler Bile" şarkısını beraber söylemek isterdim🖤
Hirai ile Papatya’yı tekrar söylemek isterdim.
Çok güzel şarkı dinlemek isterdim.. ☺️
Her şarkısı ayrı güzel ama papatya bambaşka.. ☺️ Peki hemen dinliyorum.. ☺️
Cevap
16Cevap
Güneş topla benim için
Ben bu şarkıyı söylerim
Acayip seviyorum bu şarkıyı 😃
Çok eğlenceli 😃
En sevdiğim şarkıcının konserine 2 kez gittim ama tekrar gitmek isterim. Öyle bi şey mümkün olsa "bana bir masal anlat baba" yı söylemek isterdim
Teşekkürlerr😊
Öyle bir şey olsa muhtemelen şarkıcı şarkıyı çıkardığına pişman olur hatta tedavülden bile kaldırtabilirdi 😃
Jony 🤍 "Sen şamsan eger" ve "аллея" şarkısına bayılıram birlikde super duet yapa bilirdik o ciy ciy sesimle sjsjs
George Michael ile Careless Whisper demek müthiş olurdu ama adam öldü. 😵💫
https://youtu. be/lJBcZHzgD7s? si=aeWtMwv-XmiBaVSt
bu adamı yeni keşfettim
https://www.youtube.com/embed/ESqh64OUXasMüslüm baba ile kaç kadeh kırıldı söylemek isterdim artık öteki tarafta..
Sıla ile vur kadehi ustam olurdu.
"Tanrım Reva Mı" şarkısını söylemek isterdim.
Selda Bağcan " yürüyorum dikenlerin üstünde "
Sesim güzel değil ama
Selda Bağcan ile uğurlar olsun u söylemek istiyorum
İbrahim Erkal ile Sen Aldırma parçasını okumak isterdim.
Sezen şarkılarını ayrı bir severim, geri dön olurdu.
Simge ile yankıyı söylemeyi çok isterdim ve umarım bir gün gerçekleşir🙏💗
Serdar Ortaç
Heyecandan ismini bile
Kazıdım bitik yüreğime
Senin aşk diyen diline bile
Doyamadım telaşlanıyorum.
Şarkı katliyama uğrar hahaha😂
Papatya şarkısını söylemek isterdim.. Bendeki yeri çok başka.. 😊
Tivorlu İsmail ile kopardım
Güzel soru. Mabel Matizle "Müphem" parçasını söylemek isterdim.
Kim bilir belki de olur 🙃
Çağan Şengül ve herhangi bi şarkısı olabilir hepsi çok gzuel
Onu çok sevdiğimi söylerdim
Yıldız Tilbe Çat kapı
Bir sürü sevdiğim şarkıcı var seçemiyorummm
Duman
Herşeyi yak
Alan Walker ile bir faded güzel olur
Vayyy
Sagopa ile hepsini söylerim
Ben dinlim söylemesemde olur
Sıla ateşle oynama
Emircan Igrek Beyaz
Yaşar…. Markiz….
I will always love you
Evet olurdu
Ey Özgürlük
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?