
Genelde dinlemek istemediğiniz bir sanatçının, "bu sefer güzel olmuş" dediğiniz bir şarkısı oldu mu?

Genelde dinlemek istemediğiniz bir sanatçının, "bu sefer güzel olmuş" dediğiniz bir şarkısı oldu mu?
Taladro'yı sevmem ama bu şarkısı gerçekten güzel olmuş. Bir tek bu şarkısını seviyorum..
Doja Cat'in Woman şarkısı ve Bad Bunny'nin Efecto şarkıları baya güzel. Gel gör ki ikisini de hiç sevmem.
Ebru Gündeş'ten nefret ederim ama ilk meşhur olduğu zamanki bu şarkısını hala severim
https://www.youtube.com/embed/aW8Hf7mOmBgUziyi sevmem ama parçalarını beğeniyorum
Cevap
6Cevap
ben dinlediğim sanatçıları severim genelde ama sanatçıya bakmam genelde. şarkı güzelse yeterli
Sevmemek değil de hoşlanmadığım tarz sebebiyle yeni dönem rapçilerin birkaç şarkısı hoşuma gidiyor, arada açtığımda doğrudur. 😄
İbrahim tatlısesin hemen hemen tüm şarkılarını severim ama kendini hiç sevmem
Var Mabel Matiz genelde adamı sevmem ama müphem gayet iyi
Bazen oluyor ama genelde sevmediğim şarkıcının şarkılarını da dinlemiyorum ben.
Türkçe dinlemem pek ama Ömür Gedik - Pazara Kadar hoşuma gidiyor
Mustafa Ceceli diyelim
Aleyna tilki-başıma belasın 😅😂
Hadiseyi sevmem ama şarkılarını severim
Sevmediğim bir sanatçının şarkısını dinlemem ben
Evet ya maalesef
Evet var😅
Evet var
The weekend kess than zero
Eceye de hesabına baksın durum ciddi
Babaannesi kötüymüş acil baksın hesabına belki bir daha beni goremezmis
İlk ve son aşkı
Yooo. Sen mesajı iletcen mi
Kabul etmiyon diye kfkdkd beyt= sen kfkd neyse su kıza de durum ciddi
Ece'nin neler yapabileceği hakkında zerre fikrin yok yaz sen 😂
Ulan eceden beni kimse uzak tutamaz adamı sever. Sadece o tutabilir tutuyor da ama bu durum ciddi ailevi hani
Ulan hastanedeyiz zaten mk
Benim. onun yanımda olmasına ihtiyacım var
Hastahanede yatıyor kadın sağlıklı olduğu için değil herhalde bizde başındayız
Mesaj at o gelir
İki gündür hastanede neler çekiyorum ben
Zaten bugünde gelmezse bir daha gelmesin. Sevgi aşk bir yere kadar.
Lan yok sevdiği falan fake hesabı o da neyse ben ona ne zaman biri hasta desem hastaydı zaten bu ayrı bir durum hani hayat Memat meselesi
Boş muhabbete gerek yok hayat memat meselesi diyorum geldi geldi gelmedi bundan sonra zaten benle hiç bir münasebeti olamaz
Gelmiyorsa gidiyorum dönersem de sonsuza kadar engelli kalacak
Tamam ecececim diğer hesabına cevabı verdim. Sonsuza kadar konuşmamak ve görüşmemek. uzere sitede sana mutluluklar
Çok var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?