Kafamı dağıtmak için gitar kursuna yazıldım hoca bana asıldı?

üni okuyorum part time çalışıyorum kendime bi katkım olsun diye kafam dinlensin diye (zaten mentalim çok kötü) gitar kursuna başladım 3 aydır meğersem hoca bana göz koymuş yetmezmiş gibi de eve gelince bana özelden yazıp işte gözüm üzerinde sana sürekli bakıyorum çok güzelsin instagramdan istek attım kabul et tarzı şeyler yazdı siz öğretmensiniz bu yaptığınız etik değil dedim beni yanlış anladın diyerek engel attı. Sizce yanlış anlaşılan bi insan kendini savunur mu yoksa engel atıp kaçar mı? Gidip şikayet etsem kurstan atılacak biliyorum ne yapmam lazım siz olsanız ne yapardınız?
Kafamı dağıtmak için gitar kursuna yazıldım hoca bana asıldı?
Cevapla