Bir enstrümanda profesyonel olmak için illa küçüklükten beri mi çalmak lazım?

Müzik kulağım var, konservatuar düşünüyorum. Böyle orkestralarda yer almak falan ama ordaki kişiler genelde küçüklükten beri enstrüman çalıyor. Ben ise 1-2 yıldır. Hiç şansım yok mudur?

Bir enstrümanda profesyonel olmak için illa küçüklükten beri mi çalmak lazım?
Cevapla