Dinlediğiniz her şarkıda birini arar mısınız yoksa hoşunuza giden şarkıyı dinler misiniz? Bu akşama bir şarkı bıraksanız ne olurd?

Geldi benim saatler 😊

Duygusal şarkıları seviyorum birini düşünüp dinlemem için aşık olmam gerek. Bence duygusal veya arabesk şarkı dinlemek için birine ihtiyaç yoktur.

Ve bırakacağınız şarkıda sizi etkileyen hangi sözler oldu?

Bu akşama bir şarkı bırakacak olsam bu olurdu geç gördüğüm ve dinlediğim için üzgün olduğum bir şarkı.

Hoşuma giden sözler ise ; “bir sen birde sigaram var üstüme sinen “ oldu.

Dinlediğiniz her şarkıda birini arar mısınız yoksa hoşunuza giden şarkıyı dinler misiniz? Bu akşama bir şarkı bıraksanız ne olurd?
Cevapla