Selamlar 🌸 Genelde Kore dizilerinde çalan müzikler çok hoşuma gidiyor. Sizin de izlediğiniz dizilerdeki müzikleri beğenip dinlediğiniz oluyor mu? https://youtu.be/B0Ij_eTECXc?si=G9GZlhQlwkvwVgvC


Evet dinliyorum tabi ki de
Evet dinlerim. Özellikle Mandalorian ve Boba Fett müziklerini severim.
evet bazen hoş müzikler oluyor hatta bildiğim müziklere denk gelince seviniyorum😃
Evet, hoşuma gidiyorsa dinlerim hatta fon müziklerini de.
Cevap
10Cevap
Allah günah yazmazsa kore dizisi görünce midem bulanıyor
Neden ya😁
@birsuskuncicek aşırı drama irite ediyor
Çok çok beğenirsem evet ama ben nadiren beğeniyorum..
Beğendiklerimden bazılarını hala dinlemeye devam ediyorum.
Dizileri izlersem müziklerini de dinlerim yerli ve yabancı evet 🍀🗝️
Hoşuma gittiyse Dizi, aneme, film farketmez dinlerim müziklerini
Kavak yelleri ve arka sıradakiler müziklerini dinlerdim şu an yok
My girl diye bi Kore dizisi vardı ordaki müzik geldi aklıma arada açıp dinlerim.
Eğer dikkatimi çekerse evet dinliyorum
Eğer dikkatimi çekerse evet dinliyorum
Hoşuma giden olursa dinliyorum
Begendiklerimi dinliyorum.
Mecburen bazan gürültü oluyor
Eğer çok seversem dinlerim
Fazla dinlemiyorum
Soundtracklar bazen çok iyi olabiliyor
Evet bazıları çok güzel
arada bakıyorum
bazen
Evet 😄
Hepsini deel
Elbette kim dinlemez ki :D
İvet
Çok hoşuma giderse
Belki bazen😁😁
ara sıra
Evet 😁
Bazen dinlerim
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?