Severek izlediğiniz dizide çalan bir müziği dizi sonrasında da dinliyor musunuz? 💟
https://youtu.be/kNgRiGAtjDo
https://youtu.be/kNgRiGAtjDo
Evet ben dinliyorum tabi ki de
gözlerine inanamayacaksın
Eğer on milyon ateşböceği
Ben uyurken dünyayı aydınlattı
Çünkü onlar açık havayı dolduruyor
Ve her yerde gözyaşı bırak
Kaba olduğumu düşünürsün ama ben sadece durup bakardım
Kendimi Dünya gezegeninin yavaşça döndüğüne inandırmak istiyorum
Uyurken uyanık kalmayı tercih ettiğimi söylemek zor
'Çünkü hiçbir şey asla göründüğü gibi değildir
Çünkü binlerce sarılma alırdım
On bin yıldırım böceğinden
Bana nasıl dans edileceğini öğretmeye çalıştıklarında
başımın üstünde bir fokstrot
Yatağımın altında bir çorap atlama
Bir disko topu sadece bir iplikle (iplik, iplik) asılıdır.
Kendimi Dünya gezegeninin yavaşça döndüğüne inandırmak istiyorum
Uyurken uyanık kalmayı tercih ettiğimi söylemek zor
Çünkü her şey göründüğü gibi değil (uykuya daldığımda)
Kapımı biraz açık bırak
Lütfen beni buradan uzaklaştır
Çünkü böyle bir uykusuz gibi hissediyorum
Lütfen beni buradan uzaklaştır
Neden koyun saymaktan bıktım?
Lütfen beni buradan uzaklaştır
Uyumak için çok yorgun olduğumda
Cevap
13Cevap
2018den beri dinlediğim şarkı..
Ellerini turarım da gök üstüme yıkılsa
Yaraların sararım da haram bize bu sevda
Selam ettuk belaya da
Ah demeduk yanmaya
Yemin ettik yanarsak da
Nasip deyip susmaya
Gözleri kahır yârim
Hasreti ağır yârim
Sen bana emanetsin
Kaderi savur yârim
Gözleri kahır yarim
Sen bana emanetsin
Gel göğsüme sığ yarim
Nef&Tah ♥️
Evet, ve bi yerlerde keşfedemediğim, müziklerin olması canımı sıkıyor.
Listemdeki bir çok müziği ve şarkıyı diziler sayesinde keşfettim.
O zaman biraz gaza gelelim.
https://www.youtube.com/embed/6H3MS58KTV8Genelde izlediğim bir dizideki müzikler değil, izlemediğim ve pek ilgilenmediğim bir dizinin müzikleri ilgimi çeker ~ ℳ
Bu şarkı ve Kavak yelleri nin diğer dizi müziklerini keyifle dinlerim. Hoşuma giden diğer dizi müziklerini de playlistime eklerim.
mesela buna bayılıyorum
https://www.youtube.com/embed/s7L2PVdrb_8Bazı dizilerin jenerik müzikleri hoşuma gidiyor.
Mesela Dark'ın jenerik müziği Apparat-goodbye.
Dark dizisinin müziği çok garipti yaa.. Eskiden birkaç bölüm izlemiştim.
Çok güzel bence.
https://youtu.be/Au0VdXWJL0g
Kim dinlemez ki, tabiki. Diziler ve filmler ayrı birer müzik keşif mâdeni.
Evet, dinliyorum Oynadığım oyunların OST’leri’nide dinliyorum
Evett, dizi-film müziklerini çok severim, bayılırım.
Uzun zamandır dizi izlemiyorum, iyi diziler yok artık
Evet! En sevdiğim şarkılar dizilerden duyduğum şarkılar oluyor.
Tabiki hemde interstellar ise
Beğendiklerimi dinlerim
yess
Dizi film müziklerini seviyorum.
Değişir duygusal ise bazen
yabancı dizilerde evet
Dizi izlemiyom
Evet
Evett
Yokkk
Sevdiklerim evet
evet
Dinlerim
hayır sevmiyorum
Evet dinliyorum
Evtt
Eveet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?