Dün yine yapayalnız dolaştım yollarda Yağmurlarda ıslanan bomboş sokaklarda Gözlerimde yaş, kalbimde sızı, unutmadım seni Unutamadım, unutamadım, ne olur anla beni Unutmak kolay demiştin, alışırsın demiştin Öyleyse sen unut beni, yeter ki benden isteme Gözlerimde yaş, kalbimde sızı, unutmadım seni Unutamadım, unutamadım, ne olur anla beni Yıllar ikimizden de çok şeyler götürmüş Sen yeni yuva kurarken beni paramparça bölmüş Gözlerimde yaş, kalbimde sızı, unutmadım seni Unutamadım, unutamadım, ne olur anla beni Unutmak kolay demiştin, alışırsın demiştin Öyleyse sen unut beni, yeter ki benden isteme Gözlerimde yaş, kalbimde sızı, unutmadım seni Unutamadım, unutamadım, ne olur anla beni Gözlerimde yaş, kalbimde sızı, unutmadım seni Unutamadım, unutamadım, ne olur anla beni Gözlerimde yaş, kalbimde sızı, unutmadım seni
Barış Manço deyince aklıma bir değil birden çok şarkısı geliyor. Barış Manço , Cem Karaca , Erkin Koray ve Neşet Ertaş gerçekten değerli ve önemli sanatçılardı. Hepsine Allah rahmet eylesin.
Yaz dostum ve gül pembe yaa Barış Manço'nun her şarkısı ayrı güzel sevmek te zor oluyor bu ülkeye çok şeyler kazandırmış bir sanatçı kişilikti kendisi Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah 🙏