1- kış güneşi
2- susma (aşkın nur yengi)
3- med-cezir
4- zalim
5- rüya-Sertap erener
6- sana bir şey olmasın
Ağla, ağla Firuze ağla
Anlat bir zaman ne dayanılmaz güzellikte olduğunu
Kıskanır rengini baharda yeşiller
Sevda büyüsü gibisin sen Firuze
Sen nazlı bir çiçek, bir orman kuytusu
Üzüm buğusu gibisin sen Firuze
Kıskanır rengini baharda yeşiller
Sevda büyüsü gibisin sen Firuze
Sen nazlı bir çiçek, bir orman kuytusu
Üzüm buğusu gibisin sen Firuze
Duru bir su gibi, bazen volkan gibi
Bazen bir deli rüzgar gibi
Gözlerinde telaş, yıllar sence yavaş
Acelen ne bekle Firuze
Bir gün dönüp bakınca düşler
İçmiş olursa yudum yudum yudum yıllarını
Ağla, ağla Firuze ağla
Anlat bir zaman ne dayanılmaz güzellikte olduğunu
Acılı bir bakış yerleşirse eğer
Kirpiğinin ucundan gözbebeğine
Herşeyin bedeli var, güzelliğinin de
Bir gün gelir ödenir, öde Firuze
Acılı bir bakış yerleşirse eğer
Kirpiğinin ucundan gözbebeğine
Herşeyin bedeli var, güzelliğinin de
Bir gün gelir ödenir, öde Firuze
Duru bir su gibi, bazen volkan gibi
Bazen bir deli rüzgar gibi
Gözlerinde telaş, yıllar sence yavaş
Doksanlı yıllarda Ahmet KAYA hastasıydım. Çok dinlerdim. Belki 20-30 tane kasedi vardı. Askere gidince ve doğuda yapınca milliyetçi duygularım kabardı. Bir de açıkça apoyu öven konuşmalarını filan tvlerden duyunca kasetlerinin hepsini çöpe doldurmuştum. Bir daha da dinlemedim.
90'lı yılların bir çok şarkısı en sevdiğim.
Cevap
25Cevap
Dudu dudu dilleri şarkısını seviyorum gadası
Çok şarkı var 90larla ilgili ama bu başka sanki?
En sevdiğim midir bilmiyorum ama 90'lat deyince aklıma direkt bu şarkı geliyor
https://www.youtube.com/embed/C0iT8CM22Q4Bir tek şu diyebileceğim bi şarkı yok ki, 90’lardaki çoğu şarkı gayet kaliteliydi
Benim pek Türk popu ile aram yok. O dönemlerde yabancı müzik dinliyordum. Mariah carey enriqo englasyas arada maddonna, chiristina aguilera, jenifer Lopez, eminem vb dinliyordum
Belki bu olabilir
Tarkan - Şımarık
Kenan doğulu - Yaparım Bilirsin
Kayahan - Mor Menekşe
Belki daha da bulunabilir ama aklımdaki ilk üç bunlar :)
Burak Kut - Yaşandı bitti
Harun Kolçak - Gir kanıma
Ve tabiki Kerim Tekin - Kar beyazdır ölüm
Hepsi çok güzeldi çünkü o zamanın şarkıları daha kaliteli güzel ve anlamlıydı
Zalim, aylar geçse de, karam, mustafa Sandalın bütün şarkıları ayna grubu ceylan şarkisi
o kadar çok ki hangi birini yazayım bilemedim
Seni arada sırada uğra bana hovardayım diye kıyma bana 😀
Kara sevda kara sevdaaaaa
levent yuksel med cezir albumu
liste uzun 90 lar candır
Tarkan sabret severdim hala severim
rafet el roman ve oo an gelirdeee işte o aan ben yaşayamaam :)
Böyle sorular sorma yaşlı olduğunu düşünürler (:
Hımmmm 🤨çok değil bu
Guzel liste taner de olsun ama affetmedim
Saymakla bitmez 90lar en iyi dönemdi bence
Kylie Minogue - Can't Get You Out Of My Head :D
Zalim
Gülşen/be adam
Reyhan Karaca
Sevdik sevdalandık
Sevdik Sevdalandık ( Reyhan Karaca)
Oynama şıkıdım Şıkıdım
Yaşım tutumuyo😇
tarkandı yine
Karabiber 😂
90larda ben yoktum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?