" Çekilmez bir adam oldum yine çekilmez.. Uykusuz aksi nalet.. Yine her seferki gibi haksızım.. Sebep yok, biliyorum.. Olmasıda imkansız "
Sen ne güzel bir şarkısın🖤
" Çekilmez bir adam oldum yine çekilmez.. Uykusuz aksi nalet.. Yine her seferki gibi haksızım.. Sebep yok, biliyorum.. Olmasıda imkansız "
Sen ne güzel bir şarkısın🖤
Tarzım genellikle yabancı şarkılar ama eskiden türkçe şarkılar da çok dinlerdim. 🦋
Sen hiç görmedin
Su vermeye benzedik
Plastik çiçeklere
Hiç görmedin
Sen hiç görmedin
Dans ettik durmadan
Kırık camlar üstünde
Sen öyle
Sana benzeyen her şey gibi
Erirken avuçlarında ben
Unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
Hoşça kal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum
dün canlı dinledim eski ruh yok aksi lanet
Beğendin sanırım, teşekkür ederim.
Şükür ki tarzımın dışında ahaha, ben sevdim ama
Vay arkadaş sanat dağarcığım yetmedi :)
İkisini de bilerek hiç dinlemedim diyebilirim :) Gömüldüğümün resmidir.
Bilerek derken, hani denk gelip dinlemişimdir, ama şuradan Emre'yide dinleyeyim demedim yani :) Hazırda kürek tutmanda çok ilginç ahaha
Kürekli voyvoda ahaha
Attım yakala :D ajsh
https://www.youtube.com/embed/gekWSsdSf5Yaaa lütfen Tan'ıma laf yok ahsh :D
ahsha kim kim :D :D
Teşekkürler canım 💋❤️🥂
Cevap
2Cevap
Bazen böyle şarkılara takılabiliyorum
Bu şarkıyı seviyorum
Kubilay karça virane gönlüm
Doktor tavsiyesi..😄
https://www.youtube.com/embed/MgiKqf_e7doBu olsun...
Güllü. sabah olmadan. Gözlerim de senin gözlerin kaldı ellerimde senin ellerin kaldı... alla allahhh dertsiz adamı dertlendirir...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?