
Pop
Rock
Rap
Klasik
Yabancı pop/rock/caz/shuffle/tekno/rap
Türkü
Slow
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

En çok bunun gibi şarkıları severim
Gaza geldim açılın xdd
xd
her tarz dinlerim kulağıma hoş gelen , mesela bu gece gelirken bunu dinliyordum şarkıya da eşlik ediyordum hem de 😀 ;
‘Söyle, canın tatlı mı
Senin de harbi
Seven haklı mı?
Böyle içine sığmaz da hani
Elinde kalbin
Kederi saklı mı?
Bilmezdim senden önce bunu
Değmezdi o rüzgârları baharın
Aymazdım, ben toy bi' beşer idim
Öğrendim yüzünde’
Iyi dinlemeler xd
Ruh halime ve hava durumuna bağlı.
Cevap
7Cevap
Kafama göre bazen pop, bazen rock 🎸 bazende yabancı şarkılar Ruh halime göre hiç belli olmuyor.
Ruh hali belirliyor evet
Genelde arabadayken Spotify kullanıyorum. Spotify'ın oluşuturduğu 90'lar yabancı pop'u listelerinden birini açıyorum.
Doksanlar efsanedir
Slow dinlerim
Yalnız ölmek Can Güngör tarzı muzikler
İyi tarz
Rock müzik araba sürerken gaza getirip kaza bile yaptırır o derece çılgın bişey.
en kopmalı olanlardan sjdk
Kız koparken yanlışlıkla hayattan koymayalım Azrail selamın aleyküm ben geldim demesin xd
Şeytan zaten bas gaza aşkım der verir gazı gaz parasindan düşeriz der akıllı yaratık xddd
belkide doğru olan kopmaktır sjdkf kokoreç veririz o azraile gider :d
Kokoreçin kokusundan mi gider yoksa zehirlenme korkusuyla mi xd
Ben kopmaktan korkmam ne bu dünyada ne öbüründe
Kıyamet kopsa halay çekerim xd
Müslüm baba Müslüm Gürses.
Müslüman baba ah baba ah
Ruh halime ve moduma göre değişir...
Benimde
Ben turku seviyorum.
Türkü candır
90lar çok güzel oluyor.
Doksanlar iyidir
Kesinlikle
Metal niye yok şıklar arasında?
Koymamış mıyım metal yorgunlugu hep bunlar xd
Rock dinlemeyi tercih ediyorum
Rick severis
Her zaman her yerde popçuyum.
Pop severis doksanlar pop candır
Oooo en sevdiklerimden
Zevklerimiz aynı azizim.
Evwt xd
Pop ve rap. Bazen slow ve türkü'ye kaçabiliyorum.
radyo 3 iyidir. rock caz klasik
Son ses Ahmet kaya müslüm gürses
her türlü sarıyor en çok pop dinlerim
Arabesk 😊
Damar show
Müslüm 😅
Gürses xd
Yabancı daha güzel.
Evet
Ölüme gidermişçesine arabesk dinlerim
İşte bu
Sedar ortac ozellikle
Bayılırım reisin şarkılarına o yaz şarkıları cikartmamaya başladı yaz mevsiminin tadı kaçtı
Aynen ya
En sevdiğin şarkısı hangisi
Bılsem ki
Guzel şarkıdır ben şeytan şarkısını severim
Oda guzel. Mesafe mikrop vs
Seni atacağım poşete yazık xdd
Şarkıya bak allasen ahaha
Yabancı pop
Severiz
Arabam yok ki
Yolculuk esnasında peki ne dinlersin diye değiştirelim
Klasik dinleyen bi ben kaldım dünyada
Genelde rap, bazen biraz rock, metal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?