Merhabâ arkadaşlar,
Geçen vakitlerde, forumlarda kapsamlı bir soru sormuştum. Civârımdan edindiğim malûmât netîcesinde de yeteri kadar merâkımı ve bilgi eksikliğimi giderdim. Şimdi ise diğer suâllerimi dile getirmeye istimrâr etmek isterim...
Başlıkta da olduğu gibi, bildiğiniz Arabesk ve Klasik Türk mûsikîsi eserleri icrâ edip kendinde toplayan yapımcı şirketler var mı? Yirmi bir yaşında bir besteciyim (Güftekâr, Aranjör vb. olmam dâhilinde) ve birlikte çalışmayı düşündüğüm bazı şirketler var: Elenor ve Emre müzik; ve ayrıca Yaşar, Kervan, Özlem gibileri de bu satırda mevcût; lâkin hangisinin özellikle günümüz şartlarında daha iyi olduğunu bilmemekteyim. Gönlüm, Elenor ile çalışmak taraftarıysa da bir o kadar da Emre müzik ilgimi çekmiyor değil... Şunu da ayrıyeten belirtmek isterim ki eski usûllerde enstrümental eserler veriyorum; ve lizâlike bunların hangi şirkete daha münâsib olduğunu da bilemiyorum...
Şimdiden tüm cevâplarınız için size çok teşekkür ederim. Sağlık, huzûr ve neşe üzerinize olsun.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
türküola uzelli
unkapanı imç de varlar halen yapımcılar
Türküola biraz daha türkü vb. için gibi... O yüzden eserlerimin pek uygun olacağını zannetmiyorum (şimdilik); ancak Uzelli - ki birçok yönden çok beğendiğim bir şirkettir - gâyet güzel olabilir... Geçenlerde hâzırlamış olduğum Arabesk türde bir eserin demosu var. Sizce onu Elenor'a mı, Emre'ye mi yoksa Uzelli'ye mi göndermeliyim? Hangisi daha faydâlı olur? Tüm bu müfîd cevâplarınız için de ayrıca teşekkür ederim.
Zeki müren. Çalıştığı plak şirketi
Elenor iyi muazzez ersoy hüner Coşkuner çalış tığı firma imç unkapanı da var halen dükkanları
Hârika, tamâmdır... Tekrârdan her şey için çok teşekkür ederim. Hayırlı ve hoş geceleriniz olsun... Bir de, bu konularda kafama takılan bir şey olur ise size özelden sorabilir miyim acabâ?
Müzik dinleyiciyım
Pekiyi... Tekrârdan sağ olun, eskisine göre daha râhat bir şekîlde hareket edeceğim.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!