AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
118Cevap
Umarım bu trol bir sorudur... Gerçek olduğunu pek düşünmek istemiyorum
Eşinin içine siniyo mu yani 😀🥰 siniyosa gidin valla helal olsun hakkıdır. Pes
sen git git senin annen olsa ortalık darma duman olurdu
Senin annen olsaydı hastanedeki bu soruyu eşin sorsa ne hissederdin ona göre düşün uygun mu değil mi
Yok yok olmaz annesi annesine düşkündür hastaneye gidilmesi lazımm:)
Siz nasıl vicdansız insanlarsiniz arkadas anlamıyorum bir de soruyor musun?
Peki kaynanan değilde Annen olsa yine gidermiydin?
Acil bir durumu yoksa gidilebilir ama Durumu acil ise gitmek pek uygun olmayabilir
Hiç uygun olmaz. Senin annenmiş gibi düşün, öyle hareket et bence.
Troll, yani öyle olmasına kendimi ikna etmeye çalışıyorum şu an
Herşeye trol demekte saçma oluyor senin hayatında hiç mi böyle garip olaylar olmuyor, birisi bana kedim uçuyor dese bile inanırım sjkskddmkd çünkü her şey mümkün bu hayatta
Evet sizin gibi insanlar olduğu sürece bu hayatta her şeyin olması mümkün kayınvalidesi yoğun bakımda solunum cihazına bağlı yatarken kendisi eşiyle beraber sırf 2000 lira para ödediği için konsere gitme planı yapan bir gelin varsa ortada bu hayatta kedilerin uçması da ineklerin ağaca çıkması da gerçekten normal
Altı üstü konser değil mi gitmesen bir şey eksik kalmaz
Kendi annen olsa ne yapardın? Onu düşün öyle hareket et
Empati yap. Senin annen olsaydi mesela. Ne yapardin?
Konsere kaynan içinde bir çelenk sahne arkasına
Eşine sürpriz yaparsin
Ayıptır yav ne konseri, umarım troll sorudur
Gidilmez çok ayıp. Kadın hasta siz eğlence mi düşünüyosunuz.
Az olur ya davul zurna alıp ölene kadar oynayın bence
Allah şifa versin kadına. Seni anlarımda oğlu rahat edecekse gitsin
Yakisi kalmaz biletleri birine hediye edebilirsiniz
bu soru umarım şakadır ve etkileşim için böyle saçma bir soru sormuşsundur
1 bilet 1000 tl ise acıdım resmen sokağa saçtığınız paraya
eşin bısey demıyorsa, annesıde bılmeyecekse sorun yok
Biletleri satar gitmezdim. Empati yapmak lazım
Annem hastanede iken böyle bir şey yapılsa büyük konuşmak gibi olmasın ama dava açarım.
Eşinin midesi kaldıracaksa gitsin Çok çok 2000 liranız yanar.
Annem olsaydı giderdim derseniz gidebilirsiniz tabiki
Aferin lan sana kafa zehir gidin tabi ne olcakki konsermiş lahanaya bak
boş ver zaten kadın gidici gibi başında bekleseniz nolcak vadesi dolmak üzere gidin eglenin
hatta eşinin annesine konserde videoda atın daha güzel heyecan verici olur
Bilmiyorum sizin kararınız ama ben pek olumlu yaklaşamadım.
Eşine bı sor.. kocacım konsere gitmiyormuyuz diye.. bakalim o ne diyecek
Ya sabır
kendi annen olsa gitmezsin sanırım empati zor değil
Uygun olmas hence ama gitmek istiyosan git kafanizi dagitirsiniz
Gidin para yanmasın ama hikaye vs atmayın kınar çevreniz sizi
Ayıp olur konsere gitmek ya satın ya da sevdiğiniz birisine verin
Yarim saat gitsek hem esimde kafa dagitirdi dedim bilemiyorum sila konseri de slow agirlikli
Bence olmaz eşinde istemez zaten
Ne denir bilmem ama sen o kişiyi haketmiyorsun umarım gerçekten nasıl biri oldugunu anlar. Bu nasıl vicdan? Hiç mi saygın yok? bencillik bu.
Cook ilginç kendi annneiz olsa bir dakika dusunurmusnuz acaba konser ya da başka bir şey bazen buradaki soruları sırf soru sormak için sorulduğunu dusunuyorm yoksa bu kadar vicdansız olamaz herhalde insanlar
Gittiniz diyelim aklınız annenizde kalmayacak mı? Mutlu mutlu eğlenecek misiniz? Para can kadar önemli değil.
Sen eşine gitmemiz uygun olmaz de gitmeyelim de söyle o illada gidelim derse gidersiniz hem böyle bişey söylemen onun hoşuna gider hemde kimse küsmemiş olur ailesi küsersede ben söylemiştim dersin
Herkes doğruyu öğütler ama uygulamaz. Millete bakma, sen duruma uygun olduğu gibi davran. Şartlar elveriyosa git.
Senin gercek öz anan hasta olsaydı eşin gitseydi o zaman saygı duyarmıydın yoksa adamı boşarmıydın
umarım bu soru troldur yoksa sana ağır küfürler etmek istiyorum
Mahalle yanarken sen saçımı tarayacaksin yani. Ayip ayip ya adamin öz annesi o.
Gitmeniz asla doğru olmaz. Eşine de annesine de saygısızlık olur bu ve kendi annen o durumda olsa gitmezdin sonuçta. Sevgi saygı sağlık o konser biletlerinden daha değerli
😂😂😂😂 gidin tabii eğlenmek hakkınız görüntülü konuşuruz anneciğinizede izletirsiniz konseri istek şarkı yaparsınız hatta hastane önünde incir ağacı 😂😂😂
Yok kanka git tabi ne sorunu olcak 🤣🤣. Siz de kayınvalide olacaksınız empati yapın biraz
Eşinizin annesi hastane köşelerinde yatıyorken hoş karşılanmaz bence gitmeyin
Biletleri satın birine hiç yakışmaz normal hastalık olsa neyse ama solunum cihazına bağlı ciddi bir hastalık bı kerede gitmeyin konsere konser kacmiyo ya
Gitmen ayıp olur. Bileti satsaydiniz başkasina. ya da gitmeyin
Senin annen hastanede olsa kocanlar konsere gitse uygun olursa seninkide uygundur
Olmaz ayıp olur ama annene diyebilirsinki sana ilaç almaya gidiyoruz diyip çıkabilirsin ama ilacı unutma
acaba aynı durumda senin annen olsa ve eşin sana para verdik bu konsere gidelim dese senin tavrın ve cevabını merak ediyorum
Empati yap senin annen o durumda olsa değil konsere gitmek yemek bile yiyemez hastane koridorundan ayrılmaz sın
Gitmek uygun olmaz O kadın olurda iyileşirse ve duyarsa çok kötü olur vicdanının sesini dinle ne yapman gerekiyor o sana his ettirir
Gittin mi acaba? Yani kötü bi durum. kayınvalidenin iyileştikten sonra duymasını düşüne biliyormusun?
Şaka amaçlı öylesine sorulmuş bir sorudur inşallah anneniz hastayken konsere gitmeyi düşünecek kadar insafsız vefasız olamazsınız.
kimseye soylemeden duyurmadan gidilirse sorun olmaz bence o kadar para vermişsiniz sonuça çöpe mi gitsin
Senin anan hastanede iken esin seni konsere götürse nasıl olur
Hiç uygun bir davranış değil
kaynana hastanedeyken konser'de twerk atmak mi slkdjflksjdf, bilemedim