Şahsen bateri çalıyorum. Ki bence bateri dünyanın en güzel müzik aleti.
Elektro gitar
Piyano
Bateri
Bass Gitar
Klasik Gitar
Keman
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Evde çalınmayı bekleyen bir ukulele var :/ hevesim kaçtığı için çalasım yok bir şey. Bende heves hemen kaçar. Ama bateri çalman harika. O stresi lanet stresi nasıl atıyorsundur sen şimdi vücudundan 😍
Şöyle bir şey var hem kickbox gibi böyle sinirini atıyorsun vurarak hem de seni sarmalıyor. Bende evde de bateri var çok güzel bir şey.
Burnumla flüt çalabiliyorum o olur mu ivedik misali
Blok flüt mü? Çünkü normalde flüt denen şey yan flüt dediklere şeye eş değer de. Ama aslında yan flüt diye bir adlandırma yok o direkt flüt.
şeyy pas
Küçük bir müzisyen isyanı yapmış olabilirim gshsfd
Valla kameralar olmasa birçok müzik aleti çalabilirim
Gitarım var henüz kursa gidemedim fırsatım olmadı :/ inşallah yakinda gidebilirim
Hangi tür gitar?
org keman gitar ama tabi hiçbirisi virtüöz düzeyde değil. istersem her müzik aletini çalarım biraz uğraşmam yeterli.
Maalesef yok ama piyano veya keman çalmak isterdim.
Bağlama, Gitar, Klavye Fülüt, Sipsi, biraz da kabak kemane deniyorum...
Filüt ilk okulda öğrendim bide çalıyorum denemez ama klasik gitar öğrenmeyi planlıyorum
Blok flüt mü? Çünkü normalde flüt denen şey yan flüt dediklere şeye eş değer de. Ama aslında yan flüt diye bir adlandırma yok o direkt flüt.
Hatırlamıyorum ilk okulda verdikleri flüt iste
Pianoda ilerliyorum
Kemanı oğrenmeye çalışıyorum
Gitardada orta düzeyim
Hepsinden var diyorsun zjchdjxgx bence çok iyi
Sağol ☺️ meraklıyım diyelim
dijital enstruman çalarım her şeyi çalabilrim
Küçükken hayalimdi ya, harikasın 🤜
Teşekkür ederimmm eğer hâlâ hevesliysen deneyebilirsin bence
Zamanım yok maalesef ya, bu aralar çok yoğunum, sürekli etkinlikten etkinliğe koşuyorum vs. inşallah diyeyim 🥰
Klasik gitar ve ucundan drum.
Elektro ya da bass çalmak istiyor musun yoksa özellikle mi klasik
gitar çalıyorum şarkı söylüyorum
Hangi tür gitar
akustik var
Akustik gitarım var ve çalmayı ve ayrıca sevmeyi de denedim ama auramız tutmadı
güzel ya
Piyano çok iyi çalarım.
Bir dönem ben de çaldım davul.
maalesef çalmıyorum ama piyano çalmak isterdim
bateri çalıyorum amatörün bi tık üstü :)
Yok maalesef. Keman çalan kedi çok güzelmiş:)
Piyano ve bağlama çalabiliyorum
Yok maalesef ama gitar çalmayı çok istiyorum 🎸
Hangi tür gitar?
Sadece gitar :(
Hangi tür gitar?
Mızıka 🙂
Yok ne yazık ki
Diğer yok
Keman ve gitar çalmayı isterdim.
Kemann
Bağlama
Piyano ama kemanda isterim
Bateri isterdim